Як позбутися лупи

Лупа - це, безумовно, ворог вашого волосся. Вона робить коріння слабше, і волосся починае випадати. Лупа утворюється на шкірі голови на зразок кірки і блокує доступ повітря до шкіри голови. У результаті цього захворювання волосся стають слабкими і ламкими. Лупа - заразна хвороба, тому використання одного гребінця або мила з людиною, у якої спостерігається лупа, може призвести до появи лупи і у вас.




Що таке лупа? 


Клітини, розташовані в нижніх шарах шкіри голови, постійно зростають. Зазвичай відмерлі клітини відпадають поступово, але при лупi процес відмирання відбувається набагато швидше, і мертва шкіра накопичується на поверхні. Лупа буває двох видів - суха і жирна. При сухій лупi мертві клітини злущуються і викликають свербіж, а при жирної - продовжують накопичуватися на поверхні шкіри. В обох випадках рекомендується звернутися до лікаря.


Лікування лупи


Існує чимало прийомів для лікування лупи. Саме просте - використання м'якого шампуню для регулярного миття голови. Деякі лікарі радять поєднувати лікування лупи з протигрибковими засобами, але цей захід двоякий за своєю суттю. Кращий засіб проти лупи - спеціальний шампунь, розроблений для цієї мети. Щоб видалити зайві лусочки шкіри, акуратно тріть шкіру голови подушечками пальців, намагаючись не подряпати її.


Наші експерти відповідають на найпоширеніші запитання по догляду за волоссям:


Запитання: Через сильну лупи моя шкіра голови постійно чухається, і волосся почало випадати. Волосся стало дуже тонкими, і я починаю комплексувати. Чи можна мені наростити волосся або зробити завивку, щоб зробити зачіску об'ємніше? 


Відповідь: Я думаю, не варто впадати у відчай. Існує чимало засобів для боротьби з лупою, які ви можете спробувати. Існує два типи лупи. Перший - суха лупа, яка і спостерігається у вас. Її неважко видалити, так як лусочки легко відділяються від шкіри. Жирна лупа, навпаки, важко піддається лікуванню, тому що зростається зі шкірою. Мийте голову шампунем проти лупи два-три рази на тиждень. Чистіть гребінці, подушки і рушники якомога частіше. Вам також не зашкодить візит до дерматолога. Але якщо для позбавлення від комплексів ви хочете змінити зачіску, ось кілька порад. Завивка - цілком безпечна процедура, але тільки тоді, коли лупи вже немає або вона значно зменшилася. І, звичайно ж, не нехтуйте послугами фахівців. Завивка, зроблена в домашніх умовах, потребують багато сил і часу, а спеціально навчений перукар зробить це за вас за помірну плату.


Питання: Мені 18 років, я студентка. Я страждаю від лупи та випадіння волосся. Я ніколи не використовую бальзами для волосся, але мою голову лише раз на тиждень. Чи існує дієта, що зміцнює волосся і сприяє їх росту? 


Відповідь: Як вже згадувалося вище, лупа буває двох видів. Перший - суха лупа - характеризується дуже сухою шкірою голови і найчастіше з'являється в результаті хімічного впливу на волосся: фарбування, освітлення, завивки. Жирна лупа може бути викликана гіперактивністю сальних залоз. Обидва симптоми можуть привести до втрати волосся. Стрес, строга дієта і ліки також можуть викликати лупа. Суху лупа можна лікувати, масажуючи голову з сумішшю лимонного соку і теплого рослинного масла. Найголовніше при жирної лупи - тримати шкіру голови чистою, тому мийте голову якомога частіше. Спробуйте шампунь проти лупи, до складу якого входить кетоконазол.


Дієти з підвищеним вмістом білка, вітамінів А, В і D, а також Бетакаротин також корисні для здоров'я волосся. Вживайте якомога більше зелених овочів, моркви, риби, печінки, молочних продуктів.


Запитання: Моя шкіра не свербить, але я помітила кілька лусочок на волоссі. Це може бути лупа? 


Відповідь: Я думаю, у вас просто пересушена шкіра голови. Можливо, причиною цьому - дуже часте або рясне використання шампуню. Ваш стан поліпшиться від масажу мокрого волосся кінчиками пальців. Якщо шкіра не стає менш сухою, спробуйте спеціальний лікувальний шампунь.


Питання: Через лупу у мене на обличчі і задній частині шиї стали з'являтися прищі. Будь ласка, порадьте спосіб лікування цього явища. Незважаючи на те, що я питаю волосся і тримаю гребінець чистими, в мене почали випадати волосся. Що можна зробити, щоб цього уникнути? 


Відповідь: У магазинах чимало різних засобів проти лупи. Багато з них дієві, і ви також можете підібрати їх у залежності від типу волосся. Відмовтеся від бальзамів і олій для волосся. Наносьте саліцилову кислоту на прищики і їжте продукти, багаті вітаміном С, каротином і залізом. Для волосся особливо корисні зернові, овочі, фрукти і дріжджі. Мийте голову окремо і виключіть контакт рушника і води з волосся з тілом.


Женский журнал Beautynet - красота, мода, здоровье