Привітання з днем народження дідуся від внучки, онука в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження дідуся від внучки, онука в прозі, українською мовою

Мій друг, мій дорогий дідусю! Але, виявляється, що і крім мене, в тебе є багато друзів, які прийшли привітати тебе з днем народження. А це дорогого коштує. Бажаю тобі, щоб їх кількість тільки збільшувалася, а ти був міцний і сповнений сил.

***

Внучка вітає кохану і рідного дідуся з народженням у світі! Бажаю тобі сонячного світла, який би висвітлював твій життєвий шлях. Нехай будуть прекрасні перспективи і світле майбутнє. Бажаю тобі не сумувати і бути бадьорим і веселим. Бажаю міцного духу і твердої надії.

***

Вітаю дідусь Вас з днем народження, бажаю Вам міцного здоров'я і щастя бажаю, щоб успіх завжди поруч був і життя Ваша була чиста, як джерельна вода нехай вся печаль та нудьга назавжди піде і кожен новий день тільки радість несе Вам нехай всі мрії бажання збуваються, і нові ідеї завжди народжуються хай сонечко в небі завжди промінням зігріває онук Вам всього хорошого бажає і ангел хоронитель Вас оберігає!

***

З іменинами тебе, мій прекрасний і дорогоцінний дід. Ти найкраще, що є у мене на світі. Ти будував мені гойдалки і водив гуляти, читав казки і возив на море, ти вчив любити світ. Нехай доля посміхнеться тобі і пошле тобі все саме хороше. Нехай доля буде світлою і радісною.

***

Дорогий дідусь, з днем народження! Нехай сьогодні тобі скажуть чимало приємних слів і теплих побажань, піднесуть багато сюрпризів і довгоочікуваних подарунків. А найцінніші дари у тебе вже є - це любляча сім'я і підтримка близьких людей! Бажаю, щоб це щастя залишалося незмінним!

***

У добрих казках героєві допомагають добрі чарівники, і дуже часто вони виявляються старенькими. У День народження свого дідуся я хочу сердечно подякувати йому за те, що він завжди допомагав мені мудрою порадою, немов добрий чарівник! Я вітаю коханого дідуся з Днем народження і бажаю йому довгих років, міцного здоров'я, багато радісних днів і хорошої пам'яті!

***

Дідусь! Ти наша опора! Мудрий і надійний чоловік, який завжди допоможе, підтримає і дасть розумну пораду! Так живи ж ще багато-багато счастиливых років в турботі і любові! Прийми вітання з Днем народження від твоїх онуків!

***

Дідусь, з Днем Народження тебе вітаю, довгих років життя, бажаю міцного здоров'я, гарного сну, поваги та розуміння дітей, бадьорості духу, спокою й умиротворення, вогню в серці і сил тобі побільше — щоб вистачило на дітей і онуків.

***

Дякую за турботу і безцінний досвід, яким ти так щиро ділишся з нами — своїми онуками! Живи довго і радуй своїм оптимізмом, адже коли ми разом, ти молодшаєш і, як ніби повертається колишня сила, і куди діваються прожиті роки! Ми щасливі, що можемо дарувати тобі заряд бадьорості, енергії і разом можемо пізнавати світ. Нехай здоров'я і міцність розуму дозволить нам бути разом ще довгі роки! Бажаємо тобі відчувати радість життя, ставити перед собою цілі, до яких будеш рухатися, адже рух і є життя! Чим більше цілей, тим полноценней буде твоє життя, а ми постараємося вам у цьому допомогти!

***

Вітаю з днем народження найкращого дідуся на білому світі. Нехай боженька береже тебе і допомагає справлятися з усіма негараздами і проблемами життя. Бажаю тобі міцного здоров'я та здійснення всіх бажань, тому що всі вони добрі і позитивні, як і ти.

***

Сьогодні святковий день у найстаршого члена нашої великої родини, у глави нашої сім'ї – у нашого улюбленого дідуся. Ти дійсно є головою, тому що завжди приймаєш важливі рішення, допомагаєш нам радами. Ти дуже справедливий чоловік, який часто вирішує наші суперечки. Кожен з нас хоче окремо привітати тебе з таким гарним святом, як День народження! Знай, що наша любов і повагу до тебе безмежні. Ти все своє життя присвятив роботі і в сім'ї, рідко відпочивав, практично ніколи не їздив на риболовлю, хоча часто про це мріяв. Ми бажаємо тобі вже, нарешті, відпочити і хоч трохи часу присвятити собі. Крім того, бажаю міцного здоров'я і довгих років життя. Ніколи не хворій і не сумуй, бо ти повинен завжди бути щасливою.

***

Дорогий дідусь, поспішаю від щирого серця привітати тебе з днем народження і побажати побільше радісних і світлих моментів в житті, багато сил, бадьорості, позитивних емоцій та оптимізму в душі.

***

У цей день бажаю тобі я – твоя чудова і обожнювана внучка – щоб ти прощав ворогам і близьким людям їх недоліки і помилки. Бажаю тобі, щоб ти, мій дідусь, повірив у почуття власної значущості і з задоволенням дарував оточуючим свою доброту, широту душі і веселу вдачу. В день твого народження поспішаю тобі подарувати радісні зустрічі за філіжанкою кави солодкого. Будь собою!

***

Любий мій дідусю! Мій улюблений джин, маг і чарівник в одній особі. Ти завжди виконував мої найменші бажання, іноді я сам навіть про них і не підозрював. А джини, як відомо, жили вічно. Ось і я вітаю тебе з днем народження і бажаю жити, якщо не вічно, то хоча б до ста років.

***

Привіт, діду! Ола, ола! Ти постійно танцюєш і виглядаєш прекрасно. Ти підтримуєш себе у відмінній формі, багато чого можуть позаздрити! І я пишаюся таким дідусем! Мені постійно хочеться повернутися в минуле тільки заради того, щоб подивитися, яким гарним танцюристом ти тоді був! Але, на жаль, це не можливо. Сьогодні у тебе день народження і я від усієї душі бажаю тобі і надалі також прекрасно виглядати, завжди бути таким же яскравим і веселим! Бабуся буде цьому тільки рада, повір! Буду сподіватися, що ти мене все-таки навчиш коли-небудь танцювати хоч один зі своїх танців! Може після мого подаруночка ти все-таки погодишся мене навчати. Спасибі за все, любий мій дідусю! Скоро побачимося, твоя онучка.

***

Дідусь, ну ніколи не повірю, що сьогодні тобі виповнилося (число) років! Не виглядаєш ти настільки дорослим, так і ведеш себе зовсім не так! Скільки пам'ятаю, ти завжди искришься пустощами і веселощами, постійно щось придумуєш, кого-то граєш і кудись поспішаєш! Кожен погодиться зі мною, що твій біологічний вік в декілька разів менше фізичного, і я сподіваюся, що це твоє якість передасться у спадок і мені! З Днем Народження, невгамовний, невтомний і нестаріючий дідусь!

***

Мій дідусь – мій наставник по життю. З самого дитинства він виховував мене, вчив всьому тому, що знав і вмів. Він навчив мене не боятися труднощів, не зупинятися ні перед чим, коли йдеш до своєї мети. Я пам'ятаю, як ми разом їздили на рибалку, а ти вчив мене рибалити. Ми з тобою завжди дуже весело і продуктивно проводили час. Я хочу сказати, що дуже вдячний тобі за все те, що ти зробив для мене. Моя улюблений дідусь, я вітаю тебе з цим добрим святом і бажаю тобі всього самого найкращого, що є в житті! Найголовніше – нехай твоє здоров'я не підводить тебе, тому що у тебе стільки ідей і планів, які треба реалізувати, все інше ми зробимо для тебе самі. Ми тебе дуже любимо, цінуємо і поважаємо. Ти дуже багато зробив для нашої родини, завжди збираєш нас всіх разом. Ми пишаємося тобою, улюблений дідусь!

***

У день народження для дідуся онук побажає самих незабутніх миттєвостей і найрадісніших моментів. Нехай це свято залишить незгладимий слід у твоїй душі. Нехай тобі обов'язково пощастить. Бажаю сили, міцності духу, достатку, надії, віри в чудеса і виконання заповітної мрії.

***

Дорогий дідусь, ти повинен пам'ятати і розуміти, що твої роки – це твоє багатство і ніяк інакше! Ти дуже мудрий, розумний і чарівний чоловік, який завжди дає корисні і дієві поради. Залишайся завжди таким же мудрим, людяним і добрим дідусем. Ми всією сім'єю тебе дуже любимо і цінуємо твоїм увагою. Сьогодні і весь рік ти повинен не морочитися на проблемах, а проводити час з користю, весело і добре. Нехай твої очі будуть наповнені щастям, а усмішка осяває всіх навколо. Більше гуляй на вулиці і радій природі, попутному вітру та сонця. У твоєму житті настав період, коли можна дозволити собі рано вставати, планувати свій день самостійно, і проводити його так, як тобі заманеться. Це чудовий шанс втілити в життя всі свої мрії, плани та бажання, тому сміливо дерзай, у тебе все вийде! З днем народження, наш улюблений, неповторний, суворий, але ласкавий дід!

***

Дорогий дідусь, з днем народження тебе. Бажаю, щоб твої роки були для тебе справжнім багатством, щоб ти ще багато чого встиг досягти. Бажаю міцного здоров'я і внутрішнього стрижня, бравих сил і надій, великих свят і перемог.

***

Дідусь для нас – це другий батько. Ти захищав нас від суворості батьків, давав мудрі поради і трепетно переживав за нас найголовніші періоди життя: перший клас, випускний, вступ до інституту, весілля. Сьогодні ми хочемо ще раз подякувати тобі за те, що ти завжди був поруч з нами, і побажати, щоб ти не втомився від життя і ростив своїх правнуків так само дбайливо, як нас!

***

В цей чудовий день я хочу привітати дорогої мені людини, мого вірного порадника й самого привабливого чоловіка. Дідусь, з днем народження тебе! Бажаю щастя, благополуччя, удачі, а головне міцного здоров'я. Бажаю жити до 100 років і не старіти душею. Залишайся таким же бадьорий і міцним назавжди. Люблю тебе. Твоя онучка.

***

Дідусь, нехай Бог благословить тебе міцним здоров'ям — це найголовніше. Все інше вже залежить від сім'ї: щастя, душевне тепло, позитивні емоції. Всевишній прихильний до тебе, а ти радуєш нас завжди. З Днем народження, рідний, від усієї душі.

***

Дідуся незвичайного, чуйного, доброго й турботливого вітає з днем народження онук! Бажаю, щоб твою голову відвідували цінні ідеї, щоб все у тебе було добре. Нехай ти завжди будеш під охороною Бога, нехай твоє життя буде цінна. Нехай всі події в ній мають сенс.

***

Нехай гарний настрій і посмішка щодня радують улюбленого дідуся! Бажаю бадьорості та міцного здоров'я на довгі роки! Оптимізму та приємного спілкування з друзями!

***

Дорогий дідусю! Ми раді привітати тебе з ювілеєм! Нехай кожна зморшка на твоєму обличчі буде тільки від усмішок, очі завжди випромінюють таким же добрим світлом і в душі завжди співає весна! Для нас ти самий вірний друг і наставник! Бажаємо довголіття, міцного здоров'я та удачі у всіх починаннях!

***

Дідусь, з твоїм святом! Ти сьогодні народився. І завдяки тобі на цій землі існую і я. Хочу привітати тебе від імені всіх онуків. Я бажаю тобі завжди бути здоровим, щасливим, коханим, самим добрим, найкрасивішим, самим розумним, працьовитим дідусем.

***

Дорогий мій дедулечка! Вітаю тебе з твоїм Днем народження! Бажаю залишатися таким же спритним і веселим дідусем, будь таким же модним і сучасним, як твій онук! Я тебе дуже сильно люблю і бажаю всього найкращого, що тільки може бути в житті!

***

В дивовижний день народження вітаю мого улюбленого дідуся. Бажаю тобі уваги від близьких людей, поваги та терпіння. Нехай буде багато добрих друзів і доброзичливих колег. Бажаю тобі справжньої дружби і пристрасної любові. Хай буде все, чого тобі хочеться. Твоя онучка.

***

Дідусь, вітаємо тебе з днем народження! Залишайся і надалі такою ж життєрадісною, жвавим, спортивним і активним! Будь здоровий і сильний, надійний і турботливий, а ще шалено щасливий і любимо!

***

Джерело: happyb.com.ua