Привітання з днем народження дочки від тата, мами в прозі, своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження дочки від тата, мами в прозі, своїми словами, українською мовою

Дорога донечка, найулюбленіша моя жінка, вітаю з днем народження! Ти робиш мене краще, м'якше і ніжніше. Ти – джерело натхнення, моя гордість! Я бажаю тобі щастя. Завжди пам'ятай, що тато захистить і допоможе, скільки б років тобі не виповнилося.

***

Моя улюблена донечка, сьогодні твій День Народження! Ти так сильно любиш це свято, тому що можеш зібрати своїх друзів і близьких разом. Мені так подобається, що ти у мене така товариська, у тебе такий великий коло друзів. Я дуже пишаюся тобою! Ти увібрала в себе всі найкращі якості, які допомагають тобі досягати великих успіхів. Я навіть не сумніваюся, що ти зможеш досягти значних висот, тому що ти вмієш домагатися свого. Ти з самого дитинства була такою, моя рідна. Ніколи не сумнівайся у своїх силах, тому що ти у нас дуже сильна дівчинка. Моя рідна, нехай твій День Народження пройде весело, цікаво, безтурботно. Намагайся не думати про справи і про навчання, бо що у тебе сьогодні свято. Бажаю тобі здоров'я, моя улюблена донечка. Не болів, будь ласка, тому що моє серце розривається, коли ти хворієш.

***

У день народження зазвичай бажають любові, успіхів, здоров'я, вірних подруг, друзів і щастя. Я думаю, що все це присутнє в твоєму житті. Тому хочу побажати, щоб всього цього у тебе стало в тисячу разів більше. А ще бажаю тобі побільше приємних дрібниць: нехай всі твої плаття будуть самими нарядними і унікальними, компліменти красивими і щирими, шанувальники сильними і багатими, подорожі комфортними і незабутніми. Нехай кожен день тебе оточують букети квітів, усмішки і веселощі, а життя перетвориться на суцільне свято. З днем народження, доню!

***

Ти у мене сама неслухняна і улюблена в світі дочка! Я вітаю тебе з днем народження, бажаю знайти найкращих подруг і друзів, бути щасливою, успішною, намагатися добиватися свого і ніколи не сумувати! Прагни всією душею до кращого, розумного - і все у тебе в житті вийде!

***

Доброго ранку моя улюблена донечка. Сьогодні для всіх нас особливий день. Адже сьогодні тобі виповнюється сім років. Прекрасний вік. Скоро для тебе відбудеться багато радісних і не дуже, змін. Скоро тобі потрібно буде йти в школу. Зараз ти з нетерпінням чекаєш цього часу, але не думаю, що коли ти підеш до неї, ти будеш сильно рада. Але як би там не було, зараз ми всі зберемося за святковим столом, щоб ти всією дружною родиною привітати тебе. Прекрасні слова прозвучать про тебе і для тебе в цей день, але ти не приймай близько до серця, ти прекрасно знаєш всі свої недоліки і достоїнства. Не спокушайся зайвий раз. І під кінець хотілося б сказати тобі те, що ти для нас з мамою найкраща донька на світі. І їли коли-небудь у тебе трапиться щось погане, ти завжди зможеш прийти до нас, і ми тебе підтримаємо і допоможемо, чим зможемо. Рости добрим і хорошим чоловіком. Люблю тебе!

***

Свято іменин святкується в нашій родині завжди. Ось і цього разу ми великою і дружною родиною зібралися за великим святковим столом. Сьогодні нашій середньої донечці, а кому-то сестрі, виповнюється п'ятнадцять років. Так як вона велика любителька солодкого, ми приготували для неї чудовий подарунок, який їй дуже сподобається. У такі святкові дні завжди якось навеиваются спогади про тих давніх і пройшли чудових днями. Тоді моя крихітка було зовсім маленькою. Але навіть тоді у неї було видно дорослий і наполегливий характер. Можна сказати, саме тому, її ніколи не забували. У моїй пам'яті вона завжди залишиться маленькою хуліганкою. І на прощання потрібно побажати тобі успіхів у подальшому житті!

***

Маленька принцеса! Ти сьогодні на один рік стала старше! Ми бажаємо, щоб ти росла доброю і чуйною, красивою і розумною, ніжною і життєрадісною! Очі твої від щастя хай сяє усмішка не сходить з твого дитячого личка!

***

Улюблену доньку хочу привітати з днем народження! Щоб мама побажала б тобі, звичайно постійного щастя. Здоров'я відмінного, життя твоє хай буде успішною у всьому. Бажаю море удачі, мудрості при будь-яких обставин.

***

Доня моя, я хочу привітати тебе з твоїм святом, сьогодні ти стала ще на один рік старше. Для мене це святковий день, для мене це особливий день, який подарував мені доньку. Я дуже пишаюся тобою, тому що ти зросла та стала біля мене такою вродливою, вихованою дівчиною, яка поважає дорослих, вміє спілкуватися з дітьми. Я мріяла саме про такий дочки, як ти. Зараз я не можу натішитися, коли дивлюся на тебе. Я хочу побажати тобі відмінного настрою, бо що у тебе сьогодні буде довгий день і довгоочікуване свято, так що потрібно буде гарненько відпочити. Я бажаю тобі міцного здоров'я, моя красуня. Пам'ятай, що твоя матуся готова на все, щоб ти посміхалася, тому ти завжди можеш звернутися до мене за порадою. Я дуже сильно люблю тебе, пишаюся тобою і навіть захоплююся. Ти – приклад для мене, моя дівчинка. Нехай у твоєму житті все складеться так, як ти сама цього хочеш.

***

Дорога моя улюблена донечко! Я від душі хочу привітати тебе з днем народження. Побажати тобі хочу світла і добра, тепла і затишку. Щоб ти ніколи не сумувала, а тільки раділа своїм успіхам. Залишайся завжди такою милою і чарівною. І обов'язково слухайся маму.

***

Доня моя, ну ось коли ти встигла так вирости? Ніби ми тільки вчора скуповували з тобою разом всіх ляльок у магазині. Я пам'ятаю, як ти постійно просила подарувати тобі плюшевого ведмедика. У тебе цих ведмедиків було більше, ніж в будь-якому магазині. Я хочу привітати тебе з Днем Народження, моя дівчинка, і сказати, що моєї гордості немає кінця і краю. Ти зараз вже не граєш в іграшки, але при цьому для мене все одно залишаєшся малятком, моєю маленькою дівчинкою, яка постійно ставила питання. Я дуже хочу, щоб ти не поспішала дорослішати, щоб ти насолоджувалася кожним днем. Повір, що доросле життя дуже складна, тому до неї треба бути готовими. Бажаю, щоб у кінотеатрах виходило як можна більше крутих фільмів! Не хворій, не переживай за дрібниці, не сумуй, хай все у тебе буде чудово. Ми всі пишаємося тобою, ми захоплюємося твоїми досягненнями. Зі святом!

***

Ще якихось кілька років тому ти за кілька днів до свого свята водила мене по магазинах, щоб показати ту ляльку, про яку ти мріяла. А зараз тебе вже не цікавлять ляльки. Але я думаю, що незабаром ти будеш вибирати ляльок вже для своїх дочок. Рідна моя, матусю твоя дуже хоче побажати тобі в твій День Народження тільки те, що тобі необхідно: багато жакетів, суконь, туфельок – все, як ти любиш. Я дуже хочу, щоб ти змогла побудувати таку родину, яку ти вже побудувала в своїй уяві. Я можу сказати, що у нас з тобою склалися чудові стосунки, причому не просто як у мами і дочки, а у подружок. Я дуже сподіваюся, що у тебе і твоєї майбутньої дочки теж будуть такі довірчі відносини. Я бажаю тобі міцного здоров'я, моя маленька. Намагайся стежити за своїм самопочуттям, щоб як можна рідше хворіти. Моя дівчинка, будь самою щасливою у цьому світі, тоді і я буду щаслива.

***

Сьогодні наша донечка, красуня і розумниця відзначає свій день народження. І нехай років їй зовсім трохи, вона вже зараз полонить своєю красою, має добрий, лагідний характер і ніколи не сумує. Так нехай в житті у тебе, наша рідна, все вийде, хвороби обходять стороною, а крила ангела закривають від негоди.

***

Бажаю тобі неймовірно щасливого дня і прекрасної життя! Ніхто не зрівняється з тобою, наша прекрасна дочка. Ми щасливі бачити, що ти стаєш такою неймовірною жінкою. Продовжуй бути натхненням для людей, які тебе люблять.

***

Моя ненаглядна іменинниця! Моя улюблениця! Моя донечка! Приєднуюсь до всіх побажань, які ти сьогодні почуєш - і хай вони всі складуться у величезне щастя у твоєму житті, в якій буде і любов, і здоров'я, і підтримка, і благополуччя! Щира, чарівна, творить і вытворяющая самі неординарні речі, генератор ідей нашої великої і дружньої родини! Безмірно щасливі, бути твоїми не тільки батьками, але й друзями! У тебе все обов'язково вийде, ми завжди поруч! Кожен день ти даруєш нам радість і щастя, бездоганність і захват, гордість та повагу! Бажаємо тобі, щоб всі твої мрії, з найменшої до найбільшої, збувалися! Бажаємо тобі завзятого і грайливого настрою, взаємних почуттів і батьківського тепла! Хай щасливою зіркою іскряться твої очі! Посміхайся, доню, тебе чекає ще багато цікавого! З Народженням тебе, моя красуня!

***

Дорога, кохана моя донька! Вітаємо тебе з днем народження! Будь веселою, ніжною і ласкавою! Бажаю, щоб твоє щастя тривало вічно, щоб всі твої мрії збулися, а бажання здійснилися! Рости нам на радість!

***

Як би не виросли діти, все одно кожен день народження хочеться згадати про те, як все починалося... В твій день народження, дочка, ми згадуємо якою ти була гарненькою крихтою, як вчилася говорити і ходити, як світилися захопленням твої очі, коли ти відкривала для себе світ! — своїми словами

***

Улюблена донечка! Ми від щирого серця вітаємо тебе з Днем народження! Слів у світі так мало, а ти така чудова, як же нам виразити всю свою батьківську любов і ніжність до тебе, доню? Але ти ж ще й розумниця! Скажи ми привітання самими простими словами, ти все одно будеш знати, як ти дорога нам, як ми сильно любимо тебе! З Днем народження, красуня наша, будь щаслива!

***

Дорога наша дівчинка, від душі вітаємо тебе зі святом! Ти наша радість, гордість і щастя! Радій кожному новому дню, зустрічай людей з посмішкою, ніколи не здавайся! Ти обов'язково будеш щаслива!

***

Моя улюблена донечка, я не можу намилуватися тобою, тому що ти у мене виросла просто неймовірною красунею. Мені подобається, що ти у мене дуже сильна дівчинка, яка вміє все добиватися сама, яка не боїться труднощів. Я ніколи не була так щаслива, як зараз, моя рідна. Саме твоє народження подарувало мені щастя, подарував радість і любов. Я бажаю тобі тільки всього того, чого б ти сама собі побажала. Я дуже хочу завжди бачити посмішку на твоєму обличчі, хочу, щоб твоє серце було спокійно, щоб ти була щаслива. Ти знаєш, що я завжди і у всьому тебе підтримаю, ти ніколи не повинна боятися радитися зі мною. Моя кохана, нехай ніякі проблеми не турбують тебе, тому що ти у мене така розумниця, що можеш впоратися з будь-якою проблемою. Я бажаю тобі тільки щастя, любові і здоров'я, а все інше в тебе буде.

***

Мила моя донька! Від душі вітаю тебе з Днем народження! Щиро бажаю, щоб ти не тільки в це свято, але і завжди відчувала себе коханою, оточеною увагою. Будь успішною та впевненою в своїх силах, тоді ти все зможеш перемогти! І знай: родина завжди поруч з тобою! З любов'ю тато.

***

Донечка наша, ми хочемо привітати тебе з твоїм чудовим святом! Ти сьогодні стала ще на один рік старше, а виходить, що зовсім скоро ти вже будеш великий і самостійною дівчиною. Але поки що у нас є можливість і час для того, щоб насолоджуватися твоїм дитинством. Я хочу побажати тобі здоров'я, тому що для нас немає нічого важливішого. Ми дуже хочемо, щоб ти вже зараз сама приймала рішення, щоб все у тебе було так, як ти хочеш. А ми хочемо тільки одного, щоб ти була здорова. Якщо ти будеш щаслива, то і ми будемо задоволені. Я хочу побажати тобі здійснення всіх твоїх бажань. Нехай все у тебе буде так, як ти того хочеш. Кожен вечір, коли ти лягаєш спати, ти уявляєш собі щось в думках. От я і хочу, щоб ти все у тебе було саме так. Будь самою щасливою, наша прекрасна донька. З Днем Народження!

***

Ось і настав той самий момент, якого ми всі так сильно чекали. День, якого ти так сильно чекала настав, і це робить тебе неймовірно щасливою. Сьогоднішнє свято зможе показати, хто ж для тебе насправді друг, а хто ні. У будь-якому випадку ти все повинна перенести стойко. І зараз, коли час летить стрімко вперед, дуже б хотілося, щоб ти продовжувала бути щасливою. Знаєш, навіть те, що ти не любиш іменини, не повинно псувати тобі життя. Просто навчися приймати все так, як воно є. І тоді багато речей для тебе стануть зрозумілими. І наостанок, коли всі вже будуть розходитися, я просто обійму тебе так міцно, як тільки у мене це вийде. І проживи своє життя так, щоб потім не залишалося ніякого жалю про те, що сталося.

***

Ти моя дочка! Мій любий чоловічок! Я вітаю тебе з днем народження і бажаю бути красивою не тільки зовні, але і душею! Бути щасливою не тільки сьогодні, а й завжди! Бути здоровою настільки, щоб полетіти в космос! Бути щирою, як дитина і ніжною, як крила метелика!

***

Сьогодні День Народження у нашої доньки, яку я безмежно люблю, без якої я вже не можу уявити своє життя. Коли ти народилася, то я зрозуміла, що тепер все буде по-іншому. Ти подарувала радість нашій родині, ти змогла зробити цей будинок набагато щасливішими. У нас тепер завжди чується сміх, а все завдяки тобі, моя люба донечка. Я бажаю тобі величезного щастя, багато радості, а найголовніше – здоров'я. Ти неодмінно будеш найщасливішою, тому що ми з татом зробимо все для цього. Я бажаю тобі ніколи не сумувати і не переживати, тому що немає таких проблем, які ми б не змогли вирішити. Нехай все у тебе буде саме так, як ти того хочеш. Насолоджуйся своїм дитинством, не дивись так багато мультиків. Краще замість цього виходь на прогулянку, грай разом з друзями, адже це допомагає підтримувати своє здоров'я. Зі святом тебе!

***

З днем народження, доню. Будь щаслива, рідна. Нехай сили землі тобі забезпечать стійкість під ногами і впевненість у собі, нехай води світу змивають з твого шляху всю печаль і смуток, нехай вогняне полум'я палає яскравим світлом любові, нехай у твоєму житті витає повітря щастя і благополуччя.

***

Доню моя, я хочу привітати тебе з твоїм Днем Народження. Ось вже який рік ти радуєш нас усіх своїм сміхом, веселими словами, своєю радістю. Ти неймовірно позитивна і весела дівчинка у нас, яка ніколи не перестає дивувати нас. Мені хочеться, щоб ти ніколи не сумувала, бо в житті стільки всього прекрасного. Уявляєш, як багато мультиків є в світі, які ти ще не дивилася? Треба ж все це подивитися, потім обговорити. Але при цьому ти не тільки дивишся мультики, але і книжки любиш читати, любиш проводити час зі своїми бабусями і дідусями. Ти радуєш всіх нас своїми успіхами. Я хочу побажати тобі міцного здоров'я, моя маленька. Ніколи не болів, тому що ми дуже важко переживаємо, якщо ти захворієш. Гарного тобі настрою в цей свято! Продовжуй нас усіх радувати, наша маленька.

***

Улюблена іменинниця, доню, хочу привітати тебе з Днем народження! Бажаю, щоб твоє життя було схоже на яскравий, чарівну веселку! Нехай нею будуть тільки приємні події, а всі дні – пофарбовані в соковиті і світлі тони! Щасливих посмішок тобі, люба, адже від них завжди стає тепло на душі!

***

Дорога, дякую тобі за те, що ти дала можливість нам стати мамою і татом. Ми по-справжньому щасливі і раді бути твоїми батьками. Ти, звичайно, робите наше життя такою красивою, і за це ми завжди вдячні. Усі найкращі побажання в такий особливий день.

***

Спортсменка, красуня Моє сонечко - великого везіння тобі, тільки найприємніших подій у житті, кращих подруг і друзів, мудрості, краси, тепла і добра! Нехай потихеньку збуваються всі твої мрії, реалізуються плани. Добивайся свого - для цього у тебе є здібності і можливості. Ти у нас розумниця, і щастя завжди буде з тобою.

***

Джерело: wishes.co.ua