Привітання з днем народження дівчині своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження дівчині своїми словами, українською мовою

Мила, ніжна, чарівна, з днем народження тебе, люба! Бажаю тобі в житті щасливих та гарних днів, вірних і відданих друзів, турботи і підтримки близьких, поваги оточуючих, позитивних результатів у всіх починаннях. Ти осявай всіх своєю любов'ю і теплом, і отримуй подвійно, що даруєш. Стежка життя хай буде встелена м'якою травою і строкатими квітами.

***

З днем народження, мила спокусниця і дівчина-красуня. Бажаю виглядати оревно, щоб в житті було все чудово і добре, бажаю солодких мрій і річок любові, за течією кльовою життя і чудового настрою завжди пливи.

***

Рідна моя! Вітаючи тебе з днем народження, хочу подарувати тобі побажання щастя! Адже якщо є щастя — справжнє, щире, просте і щоденне, то у тебе є все в цьому світі! Ніякі перешкоди і смутку не страшні. Я готовий на все, що в моїх силах і за їх кордонами, щоб зробити тебе щасливою з кожним новим днем!

***

Нехай всі побажання, адресовані в твій день народження, втіляться в життя вже незабаром. Всі позитивні емоції залишаться у серці на цілий рік до наступного дня народження. Бажаю, щоб життя було як казка, повна чудес і казкового настрою. Сонце щоб для тебе світило, і заряджало енергією на цілий день. Ніколи не сумувати. І навіть з неприємних ситуацій отримувати безцінні уроки. В цей день прийняти безліч приємних сюрпризів. Сьогодні ти почуєш багато приємних компліментів, і все в твою адресу. Нехай гарний настрій ніколи не зникає, а тільки піднімається. Нехай твоя улюблена казка втілитися в життя, а сьогоднішнє свято нехай принесе море задоволення і радості. Люди нехай радують посмішками. А жити буде з біса приємно і класно!

***

Вітаю з днем народження! Бажаю щастя, здоров'я, тепла, світла, любові, ніжності, життєвої енергії! Щоб ти завжди світилася від щастя, домагалася поставленої мети, щоб здійснилися всі твої найзаповітніші мрії. А ще щоб в твоєму житті був чоловік, який готовий заради тебе піти на все!

***

З Днем Народження, прекрасна жінка! Ти наче втілення квітучої богині — завжди свіжа і гарна собою, завжди в прекрасному настрої, завжди готова посміхатися життю! Бажаю завжди залишатися такою ж життєрадісною оптимісткою і продовжувати радувати всіх оточуючих, в тому числі і нас!

***

Моя кохана, моя ніжна, моя єдина! У цей день світ подарував нам тебе! Сьогодні день твого народження. Я бажаю тобі, щоб пелюстки білих троянд встеляли твій шлях, пестячи твою душу. Пам'ятай завжди, що ти — моє зачарування, ти — моє натхнення, ти – мій сенс життя. Залишайся завжди такою ж пустотливий і життєрадісною! З днем народження, рідна!

***

Вітаю з днем народження і бажаю бути дівчиною-мрією, царицею у світі щастя і любові. Нехай буде задоволено кожне бажання серця милої дівчини, нехай коханий чоловік виконає для тебе будь-який каприз.

***

Щастя, любові і везіння сьогодні хочу побажати тобі я, в цей знаменний день ти стала на рік дорослішим. Але не роки фарбують людини, так що немає сенсу над цим замислюватися. Також хочеться побажати бути коханою і любити! Мила і красива дівчинка моя! Ти – молода, юна й прекрасна! З Днем Народження радість моя!

***

Вітаю з днем народження! Бажаю радості і вселенського щастя! Бажаю тобі бути завжди такою ж чудовою, яскравою, доброї, чесної, лагідній, турботливій, витонченої, тендітної, незабутньою, енергійної і самої індивідуального у всьому світі! З днем Народження тебе!

***

Нехай чоловік робить для тебе хоча б трохи – дарує подарунки, годує, допомагає прибирати квартиру, поки ти робиш манікюр, укладає дітей, поки ми розмовляємо по телефону, гладить твої сукні, поки ти вибираєш помаду в тон, купує тобі величезні букети за те, що ти робиш для нього все – даруєш свою велику, чисту, щиру і світлу любов.

***

Бажаю тобі кожен день сміятися, радіти і насолоджуватися кожною хвилиною життя! А поки ти будеш купатися в щастя, я буду наповнювати твоє життя своєю любов'ю!

***

Твоя інтуїція і чарівність, робить тебе особливою. У тебе дуже багато інших чудових якостей. Бережи все це. Залишайся завжди таким же душевним людиною!

***

Наші побажання сьогодні для Вас: гармонії в родині, здоров'я та невичерпної життєвої енергії! Нехай буде багато подорожей, нових ідей і неповторних моментів! Нехай сімейні вечори будуть затишними і теплими, і нехай кожен день приносить щось нове і захоплююче!

***

Вітаю з днем народження неймовірну чарівність, чудову дівчину. Бажаю тобі яскравого вогню любові і невгасимого світла щастя, доброго промінці радості і вічного сяйва удачі, безсумнівних успіхів і бравих перемог, пишноти душі і незрівнянної краси.

***

(Ім'я), слухай, я звичайно розумію, що у тебе ІН і все таке, але і від мене ти не відмажешся – якщо не сьогодні, то завтра! Таку подію треба відзначити – у тебе день народження, ми вже не пара, але при цьому ми обоє вільні! Запрошую завтра на вечерю – чим чорт не жартує!:) І не здумай відмовляти!

***

Хочу привітати з Днем Народження. Поспішаю сказати, що для нас ти є чудовою людиною. Ти джерело тепла і світла, ти приносиш в наше життя радість, сонечко, активність і багато надії. Завжди залишайся такою ж життєрадісною і енергійною людиною, нехай душа буде молодою. У День Народження хочеться побажати тобі прожити багато-багато років.

***

З днем народження, кохана! Бажаю тобі багато сонячних днів, щасливих моментів, нехай всі твої бажання здійсняться. Будь завжди такою ж милою дівчиною з чарівною посмішкою.

***

Вітаю з днем народження дівчину, яка ніколи не зрадить, ніколи не обдурить, ніколи не залишить в біді, і ніколи не забуде добра. Це ти, моя люба ! Залишайся такою завжди, нехай все у тебе в житті складеться тільки найкращим чином!

***

Милу і чудову жінку вітаю з днем народження. Від усієї душі бажаю Вам доброго здоров'я і світлого щастя, щирої радості душі і міцної любові серця, поваги оточуючих і високих успіхів у справах, гарного настрою і безсумнівною удачі.

***

Мила, ніжна, світла, вітаю з днем народження! Нехай твоє життя буде, немов сонячний ранок — яскравою, радісною, багатообіцяючою. Нехай самі неможливі мрії перетворяться в реальність, а Всесвіт чує твої бажання і посилає можливості їх реалізації! Будь щасливою, гарною, веселою і впевненою в собі!

***

З днем, коли на світ з'явилася мила дама, прекрасна подруга, чудова дружина, дбайлива дочка, добра мама... З твоїм народженням! Нехай чудесне щастя наповнює кожну мить твого існування!

***

Моя рідна і кохана дівчинка, навіть не знаю, що б я робив без тебе, ти даруєш мені стільки любові, радості і турботи що я іноді боюся, що обделяю тебе увагою. Ми можеш на мене покластися, звернеться за допомогою, попросити що завгодно. Сьогодні твій День Народження і я готовий покласти до твоїх ніг весь світ, лише б очі твої сяяли і світилися, а той самий голосочок говорив спасибі. За мною ти будеш почувати себе впевнено, і я постараюся, щоб всі твої мрії здійснилися.

***

Поруч з тобою зорі меркнуть, троянди скидають пелюстки, сонечко ховає свої промінчики, так як краса твоя божественна. Бажаємо, щоб кожен зміг розгледіти за незвичайно красивою обгорткою загадкову, але не менш шикарне, душу. Твоя присутність — вже щастя. Бажаємо, щоб життя підносила тобі лише приємні сюрпризи та подарунки.

***

Всі мої побажання йдуть від душі. А звучать вони так: благополуччя, радості, світла, затишку, тепла, достатку! Нехай всі твої дні будуть наповнені натхненням, жадобою до життя! Всього тобі самого найкращого!

***

Я вітаю тебе з днем народження! Не можу сказати, що мені легко це робити – напевно, простіше було взагалі не писати. Але ж це було б нечемно! Не тримай на мене зла, я щиро бажаю тобі знайти своє щастя – назавжди. Я завжди буду пам'ятати про тебе все тільки найкраще. Сподіваюся, і ти теж.

***

Одним з кращих днів є твій день народження! Вітаю тебе і бажаю ніколи не засмучуватися через дрібниці, забувати погане і радіти життю. Продовжуй покращувати цей світ своєю посмішкою. Залишайся такою, яка ти є: прекрасній, щасливою, незабутньою та незамінною.

***

З Днем народження, люба! Нехай сьогодні тебе чекає чудовий свято, з привітаннями, жартами-примовками, серед близьких і рідних людей, друзів і подруг! Бажаю тобі у цей особливий день отримати максимум позитивних емоцій, море нових вражень — і гору подарунків, само собою! Будь самою щасливою іменинницею по цей бік екватора! З святом тебе, мила!

***

Сама прекрасна, мила й чарівна! Це все про тебе, моя кохана! З днем народження тебе! Дарую тобі прекрасну любов, букет шикарних квітів, які будуть тебе завжди прикрашати. Щастя хай не покидає тебе ніколи, кожна мить буде для тебе святом.

***

Чарівну, милу, чарівну і неповторну дівчину вітаю з днем народження. Хочу тобі побажати вічного світла щастя і яскравого вогню любові, радісного настрою та гармонії душі, неймовірної удачі на шляху до цілям і досконалості у всьому, чарівною краси і блискучих успіхів.

***

Сьогодні день народження у сучасній, діловий, розумною, життєрадісної жінки. Бажаємо нашій дорогій іменинниці міцного здоров'я, весняного настрою, невичерпної життєвої наснаги, тепла і затишку в родині, щоб майбутні роки у вашому житті залишили тільки світлі спогади, дарували радість, добро, надію і благополуччя.

***

Вітаю Вас з днем народження! Бажаю бути завжди такою ж прекрасною, як і зараз. Щоб виконувалися всі Ваші мрії. Щоб кожен прожитий день приносив тільки найкраще, найсвітліше, а чорні смуги проскакували повз. Бажаю щастя, наснаги в роботі, спокою в будинку і вогню в серці!

***

Джерело: svyato.co.ua