Привітання з днем народження другу своїми словами, в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження другу своїми словами, в прозі, українською мовою

Як добре, що є у нас ще один привід зібратися разом, прийти до тебе в гості і нажелать тобі всього, чого забажає душа. А, як кажуть, все, що бажають в День Народження, обов'язково, рано чи пізно, збувається, реалізується в житті, втілюється в реальності. А значить, сьогодні мої побажання будуть самими особливими і важливими і нехай вони неодмінно збудуться! Перш за все, я бажаю тобі відмінно провести цей день, добре повеселитися і наповнитися позитивними емоціями і натхненням на цілий рік вперед. Я бажаю, щоб ніколи з твоїх очей не котилася скупа чоловіча сльоза горя чи печалі, нехай бризкають сльози лише від щирого солов'їного реготу! Я бажаю тобі, насолоджуватися кожною миттю твого життя, кожним буденним днем, вихідним, кожним святом. Щоб кожна подія приносило тобі світло, радість, корисний досвід. Я бажаю, щоб попереду тебе чекали потрібні і важливі зустрічі, приємні сюрпризи долі і, звичайно, велика взаємна любов!

***

З днем народження, мій чудовий друг. Бажаю тобі не засмучуватися через дрібниці, не звертати уваги на життєві негаразди і негоду, постійно прагнути до висот успіху і щастя, завжди і всюди сіяти добрі посмішки і своє добре заразливе настрій.

***

Нехай день народження принесе тобі прекрасний настрій, нехай поступово збуваються мрії і життя дарує тільки позитив. Здоров'я тобі, терпіння і стійкою витримки. Хай завжди поруч будуть і надія, і віра, і любов, і хай тебе частіше радують гарні новини!

***

Мій дорогий друже, сьогодні ти знову іменинник і, вкотре, зумів зібрати за одним столом всіх цих чудових і дорогих серцю людей. Я приєднуюся до всіх гостей і вітаю тебе з Днем Народження, а від себе хочу побажати, щоб ти завжди відчував у собі сильне здоров'я, енергію, натхнення. Я бажаю, щоб ти ніколи не сумував і не журився, нехай завжди в тебе будуть приводи для маленької чи великої радості. Нехай завжди поруч з тобою живе удача, нехай у домі оселиться любов, щастя, добробут, фінансовий успіх, мир і спокій, ніжність і взаєморозуміння. Я бажаю, щоб люди поважали тебе, любили і цінували. Щоб сім'я дбала про тебе, а друзі ніколи не зраджували. Я бажаю тобі безлічі щасливих, радісних і світлих днів. Будь щасливим і коханим, з Днем Народження!

***

Дорогий друже, вітаю з днем народження! Хочеться побажати в цей день, щоб ти ніколи не опускав руки, яка б не була ситуація, а наполегливо йшов до своєї мети для втілення заповітної мрії. Звичайно ж багато здоров'я, удачі, терпіння, достатку й любові.

***

Навіть якщо на вулиці дощ, ти духом друг мій не падай! Кожен день хай щастя несе, а особливо твій день народження! Зберемося ми всі за столом, всі рідні і близькі люди. Ми тобі побажаємо любові, нехай мрії перетворюються в плани.

***

В день народження твій, моє сонечко прекрасне, я дарую тобі спокій, радість і шматочок щастя. Я прошу тебе, забудь, милий друже мій, всі проблеми і суперечки. Нехай в твій день варення прилетить чарівник на прекрасному вертольоті і подарує тобі що-небудь архикрутое і супер-пупер-бажане! Нехай всі твої мрії перетворяться в реальність, а твої друзі заспіваю в честь тебе в караоке-барі!

***

Вітаю з днем народження! Бажаю тобі сто причин для радості, безмежної удачі у всіх твоїх починаннях, щирих та надійних друзів. Нехай невдача забуде про твоє існування, погані думки будуть розчинятися в повітрі, не встигнувши з'явитися в твоїй голові, а чорні смуги побіліють від твого яскравого настрою.

***

Весь день, коли святкується День народження – неважливо, шумно чи скромно, у вузькому сімейному колі або в компанії веселих, непосидючих друзів - насичений радісними почуттями, надіями на світле майбутнє і просто хорошим настроєм! Я пропоную моєму другові, на чий День народження ми зібралися, зробити цей день ще краще, згадавши все хороше, що було з ним у минулому році. Скільки твоїх мрій здійснилося! Скільки нового ти дізнався і скільки зробив добрих вчинків! Я не перебільшу, якщо скажу, що ти буквально прикрасив собою цей рік, і я бажаю тобі так само прикрашати і всі наступні роки!

***

Дружаня, вітаю тебе з днем народження. Нехай у твоєму житті буде вірною та, для якої не шкода подарувати мільйон яскраво-червоних троянд, нехай жодної зарази ніколи не вдасться плюнути тобі в душу, нехай тобі завжди вдається самовиражатися, насичувати свій організм ендорфінами і як можна частіше перебувати в ейфорії від прекрасного життя.

***

Бажаю, щоб ти вирішив свій життєвий рівняння, знайшов невідоме під назвою щастя. Нехай матеріальні і духовні блага лише примножуються, додається мудрість і досвід, а невдачі діляться на нуль. Друже, з днем народження!

***

Вітаю з днем народження! Ти чудова людина – чуйний, добрий, сміливий! Я бажаю тобі залишатися таким протягом усього життя, і тоді пані Удача буде твоєю вірною супутницею на багато років, її Величність Любов буде завжди жити у твоєму серці, а її Високість Щастя ніколи не покине тебе!

***

З днем народження хороший друг і чудовий чоловік! Бажаю тобі загартування, сили духу, незмінної віри. Нехай все у тебе буде добре. Бажаю домогтися всього того, чого хоче душа. Ти мій друг і нас зв'язала доля. Я завжди буду вдячний їй за те, що ти з'явився в моєму житті.

***

Дорогий друже, з днем народження тебе! Кожен рік приходить черговий привід побажати тобі, в тисячний раз, величезного везіння, щоб те, що не вдалося здійснити в минулому, обов'язково сталося незабаром. Бажаю тобі, в обов'язковому порядку, трішки нового й дивовижного зустріти в житті, а також любові — для насолоди, багатства — для розслаблення і щастя — для спокою. І міцного тобі здоров'я, а то мало що, застуда яка причепиться.

***

Дорогий друже! Сьогодні ти святкуєш День народження, приймаєш поздоровлення і подарунки, і, напевно, дуже чекаєш дива, яке неодмінно має статися в твоєму житті. Так нехай воно скоріше станеться, і ти не тільки виконаєш свої заповітні мрії, але і зустрінеш любов всього свого життя! Не забувай про те, що ти господар і творець своєї долі, а також про те, що твої друзі завжди готові прийти тобі на допомогу!

***

Неважливо хто з нас візьме Гран-прі Формули 1 і наступних порядкових успіху.. Важливо, що наші боліди належать одній команді.. Важливо, що Кубок Конструкторів буде наш! Я довіряю тобі — це головне. HAPPY Друже! Твій BIRTHDAY!

***

Дорогий друже, з днем народження! Бажаю процвітати, рости, міцніти, багатіти і любити всією душею! Нехай зійде на тебе дощем — добробут, здоров'я, гроші потечуть рікою, настрій піднімається вище неба! Нехай жінки захоплюються тобою і закохуються, а любить вона — єдина і неповторна! Височенною кар'єри, поваги від колег, уваги і любові друзів і рідних! Миру і радості душі і тіла!

***

Бажаю тобі, щоб у прекрасний день твого народження всі найпрекрасніші мрії обов'язково здійснилися. Бажаю, щоб у цей святковий годину ти зловив струмінь попутного вітру і летів на його крилах вперед. Бажаю, щоб ти, мій чудовий друг, завжди був поруч зі мною і ніколи не переставав посміхатися.

***

Сьогодні день варення у чудової людини, хорошого друга, готового в будь-яку хвилину прийти на допомогу. Хочу побажати безмежного щастя, щирої любові і нескінченної удачі. Хай з неба падають зірки і всі твої бажання збуваються. Залишайся яскравим і цікавим. Ти став для мене дуже близькою і рідною людиною

***

Наш друг — душа компаній. Бажаємо бути завжди такою ж життєрадісною і веселою. Нехай в житті у тебе все буде «в шоколаді». Залишайся завжди улюбленцем долі і улюбленцем фортуни!

***

Іменинник, мій друже дорогий хочу побажати всього самого дорогого і кращого. Не знаходити чуже, а не втратити свій і щоб сили твої внутрішні ніколи не підводили. Щоб цей день народження запам'ятався на довго, ці гучні тости і сміх за столом. Завжди блести і сверкай в очах своїм щастям і даруй усмішку іншим. Дай волю почуттям і створюй своє розуміння справжнього щастя. Нехай знову і знову дивує життя своїми сюрпризами, не переставай дивуватися кожному новому дню. Нехай життя перетвориться в яскравих фарбах, і з оптимізмом завжди ти живи. З хорошим настроєм завжди і все вийде, обов'язково збудеться будь-яка мрія. Нехай дружба зробить твоє життя краще і набагато простіше, не зламає нехай тебе ніяка буря. Завжди з позитивним настроєм добивайся успішних результатів, і щоб будь очікування було виправданим.

***

Один дорогий! Прийми ці побажання в свій день народження. А я хочу побажати тобі, тільки сонячних днів, усмішок кожним новим ранком. Здоров'я на довгі роки і успіху у всьому. Ще хочу побажати, щоб тебе завжди оточували тільки благополуччя, світло, любов і надійні, вірні друзі. З днем народження друже!

***

Бажаю бути успішним і щасливим людиною! Бережи те, що для тебе дійсно важливо і прагни до нових цілей!

***

З днем народження, друже! Ти просто винятковий чоловік. В тобі є ті прекрасні риси, яких не вистачає багатьом людям. Я дуже дорожу тобою і від усієї душі бажаю, щоб ти був щасливий. Нехай у тебе буде все найважливіше — достаток, щастя, любов, гарний настрій і безтурботне веселощі!

***

Вітаю з днем народження, і хочу тобі побажати багато щастя і веселощів, ніколи не сумувати. Нехай все, що ти побажаєш — збудеться, і життя стане як казка. Нехай удача в тебе закохається, і завжди погода буде ясною.

***

Сьогодні, на своєму Дні народження, ти, мій друг, оточений рідними і близькими, в числі яких мені пощастило опинитися! Я вітаю тебе і хочу побажати довгих років, богатирського здоров'я та удачі, гідною справжніх героїв! Нехай в житті тобі дістається тільки все добірне і дорогоцінний!

***

Дорогий, коханий друже, вітаю з днем народження! Бажаю бути в усьому переможцем, ніколи не сумувати, любити життя, творити добро, бадьоро і впевнено йти до своїх цілей і результатів, завжди залишатися веселим і душевним, володіти відмінним настроєм, з натхненням і гумором дивитися на світ. Величезного тобі щастя, міцного здоров'я, неймовірних пригод і фінансових висот!

***

Мій чудовий друг, вітаю тебе з днем народження! Бажаю тобі здійснення всіх довгоочікуваних бажань. Приголомшливих відкриттів і грандіозних вражень. Міцного здоров'я, щирої любові і багатогранності випробовуваних почуттів. Досягай бажаного і багато посміхайся!

***

Друже, з Днем Народження! Хай збудеться все, про що мрієш! Бажаю, щоб можливості завжди могли задовольнити бажання! Нехай життя світиться яскравими фарбами, і в ній ніколи не буде місця сірості! Спасибі тобі за миті щастя і божевілля, яких ми пережили дуже і дуже багато!

***

Вітаю від душі, думаєш це банально? Не поспішай з висновками, все геніальне — просто! Ти унікальна людина, який йде зі мною по життю, адже друг — це однодумець і не рідний по крові. Будь завжди на позитиві, йди до мети, ти можеш домогтися всього, чого захочеш, я тобі цього бажаю від душі.

***

Я підставлю тобі плече, коли сили твої іссякнут.. Я куплю тобі віскі, якщо з ранку ніч дзвенить у вухах..) Я не стану тобі дбайливо брехати.. Ти мій найкращий друг! І навіть неможливе, стає ймовірним.. З днем народження! Вітаю!

***

Мій давній друг, близький товариш і кореш! Через стільки років нашої дружби мені так і хочеться назвати тебе братом; і я вітаю тебе з днем народження! Живи на повну котушку, ніколи не переживай із-за дрібниць, чуй удачу за версту і майстерно обходь перешкоди — як ти вмієш!

***

Друже мій, я вітаю тебе з днем народження. Нехай по твоїх венах вирує весело молода кров, нехай всім твоїм заздрісників і ворогів завжди дістається по заслугах, нехай тобі ніколи не доводиться працювати колгоспної конем, але нехай підкова завжди приносить тобі щастя й удачу.

***

Дорогий друже! В день Твого народження хочу побажати розквіту життєвих і творчих сил, душевної гармонії, гарного настрою! Хай збуваються твої найзаповітніші мрії, а сила і здоров'я б'ють ключем з джерела нових днів!

***

Один, як же мені хочеться, щоб твій свято здійснилися всі заповітні (і не дуже) мрії! Нехай від Дня Народження залишаться тільки приємні враження та спогади. Хоча... якщо хочеш, можна згадати молодість і погуляти так, щоб потім було дуже соромно згадати!

***

Джерело: superwords.co.ua