Привітання з днем народження бабусі від внучки, онука не у віршах

Привітання з днем народження бабусі від внучки, онука не у віршах

Дорога наша бабуся, спасибі, що народилася на цей світ! З днем народження! Як приємно зібратися всією родиною за гарним святковим столом. Тільки завдяки тобі ми сьогодні разом. Бажаю, щоб кожен рік ми відзначали і зустрічали твоє день народження. Щоб ти ніколи не була самотня.

***

Бабуся! Вітаю тебе з Днем народження! Бажаю тобі від душі щастя, кохання, здоров'я, радості! Грошей побільше, хороших успіхів! І не дивлячись ні на що ти не плач! Я тебе дуже люблю і буду завжди пам'ятати твої цікаві казки перед сном!

***

Ти, разом з мамою, служиш для мене прикладом справжньої жінки, яка всього досягла в житті і змогла побудувати справжній затишок у своєму домі. Я вітаю тебе з днем народження і бажаю щастя, міцного здоров'я і довгих років життя.

***

У День Народження прийнято дарувати подарунки. Мій подарунок буде скромний, але щирий: я хочу подарувати тобі свою любов, як найцінніше, що у мене є на душі і в серці. Хай вона береже тебе, доню, в найважчі моменти твої життя і оберігають від усього непотрібного на твоєму життєвому шляху. Щастя тобі і міцною материнської любові. З Днем Народження!

***

Бабуся, ти зберігаєш традиції нашої родини і знаєш з пелюшок кожного з нас, хочу, щоб ти, кохана, завжди могла в одну мить злетіти на будь-який поверх, відповісти перехожому: «Помиляєтеся, мені на двадцять п'ять років більше»! Ніколи не торкатися до тонометру.

***

Бабуся чудова, моя чудова, з днем народження! Ти найпрекрасніший у світі порадник, захисник і друг. Ніколи хай не підводить тебе здоров'я, будь невтомна, життєрадісна, нехай друзі наповнюють твій дім. Бабуся, знай, моя золота, що в моєму серці завжди є місце для тебе!

***

Нехай все буде в цьому світі для тебе, нехай зірки посміхаються, люблячи, нехай дме ніжний вітерець, весь світ лежить біля твоїх ніг! Тобі дарую, бабуля, я успіх у всіх твоїх справах, дарую днем Сонця світло і солодкий сон вночі, дарую тобі спокій і затишок у домі, бажаю, щоб не було ворогів серед сусідів і знайомих! З днем народження! Твій онук.

***

Сьогодні чудове свято – день народження моєї улюбленої бабусі. Прийми, рідна, від онука найпрекрасніші компліменти та побажання. Я вдячний, що ти виростила мене, навчила самим простим правилам життя. Нехай всі твої мрії збуваються, нехай удач ходить за тобою по п'ятах. Бажаю тобі відмінного здоров'я, величезного щастя, багато радості. Ти випромінюєш добро і тепло, там, де ти там затишок і спокій. Бажаю бути тобі завжди улюбленою і шанованою. Нехай все у тебе ладнається, хай шлях твій висвітлює щаслива зірка.

***

Улюблена бабуся! З днем народження тебе, рідна! Нехай твоє добре серце ніколи не болить, нехай твої золоті ручки ніколи не втомлюються, нехай кожен день буде радісним та сонячним! Прости нас, якщо ми тебе хоч коли-то засмутили. І спасибі тобі величезне з самим низьким поклоном за все, що у нас було, є і буде! Ми всі тебе дуже сильно любимо!

***

Ось і настав ранок, пташки сьогодні особливо співають, сонце світить яскравіше, ніж зазвичай, що за день такий настав? День народження у самій чудовій, любить і розуміє бабусі на світі! Будь завжди такою ж доброю, милою, не сумуй, хвороби в будинок не пускай, праправнуків дочекайся і як можна частіше посміхайся!

***

Безсиле навіть час, коли людина молода душею. Рідна моя бабуся, ти, як і десятки років тому, виглядаєш приголомшливо. Очі блищать, хоч бачили багато горя, руки ніжні, хоч і переробили всю роботу, усмішка сяє, хоч і не раз доводилося за нею приховувати гіркоту і тугу. Бажаю міцного здоров'я і завжди залишатися такою мудрою, сильною і великодушною. З Ювілеєм, рідна!

***

Улюблена наша бабуся! Вся твоя дружна сімейка поспішає привітати тебе з днем народження! Бабуся, ми хочемо побажати не тільки здоров'я і благополуччя, ми хочемо побажати безмежного щастя. Вся твоя родина пишається такою чудовою бабусею, яка подарувала нам свою турботу. Вся родина пишається бабусею, у якої саме добре і велике серце, наповнене любов'ю. Вся сім'я бере з тебе приклад, бабуся, адже ти завжди була найкрасивішою і чарівною. І вся родина щиро дякує тобі за виховання і життєву мудрість! Ти для нас — як найяскравіша зірка, яка завжди підкаже дорогу і подарує надію в дорозі. Ти найкраща у світі бабуся! Ми тебе дуже любимо!

***

Бабуся, сьогодні в цей урочистий і важливий день, я хочу подякувати тобі за те, що ти є. За те що ти у мене сама мудра бабуся, яка знає відповіді на всі питання. Я від всього серця вітаю тебе з днем народження. Хочу дарувати тобі щастя. І хочу тобі сказати, що бути твоїм онуком, одна насолода. Бути твоїм онуком, одна лише радість. З днем народження, люба моя. Прийми від нас ці теплі побажання на іменини.

***

Бабуся, кому, як не тобі я можу сказати «спасибі» за наповнене сенсом життя. твоя батьківська турбота і безмежно світла любов значать для мене неймовірно багато. І в твій день народження більше всього на світі я хочу побажати тобі міцного здоров'я та довгих років життя. З днем народження, моя люба бабуся.

***

Моя найдорожча і улюблена бабуся! Вітаю тебе з цим святковим днем, і від усієї душі тобі бажаю ще багато щасливих років, живи без горя і бід. Бажаю душевної та теплої весни, щоб збувалися всі ожиданья, прошу тебе, ніколи не сумуй, а я постараюся виконувати всі твої бажання. Нехай життя буде довгою, погода безхмарною, ніжне сонце, вітер ласкавий, теплий дощ, щастя безмежне, а ти, як і раніше – мила, добра і сама ніжна!

***

Моя бабуся найкрутіша на світі! Вона знає ушу, карате і кунг-фу! Я навіть бачила, що у неї є чорний пояс і фотографії, де вона бере участь на турнірах і конкурсах! А ще я бачила її нагороди та кубки, медалі та дипломи! Моя бабуся найкраща і прекрасна! Сьогодні її день народження і я дуже старанно пишу їй вітання, сподіваючись, що їй дуже сподобається! Вітаю, моя супер крута бабуся! Нехай у тебе і далі буде такий гарний настрій! Нехай твої руки завжди будуть з сильними ворогами, але м'якими і ніжними з нами, з твоєю сім'єю! Я дуже тебе люблю! Вітаю!

***

Мила моя бабуся, вітаю тебе з цим чудовим святом - з твоїм днем народження! Нехай у твоєму житті будуть тільки добрі люди і надійні друзі. Нехай переступає через поріг свого будинку тільки радість, а тривоги завжди залишаються за дверима! Бажаю спокійного серця, міцної сім'ї і великого щастя!

***

У день народження самої прекрасної бабусі на цій Землі, а може, й у всій Галактиці онук бажає теплого ставлення до себе, обожнювання колег і сусідів, поваги начальника, дбайливого ставлення до себе з боку близьких і рідних людей! Нехай в твою честь зараз всі дзвони дзвонять, хай для тебе розпускаються квіти, нехай в твою честь називають дітей! Зі святом!

***

Наша рідна бабуся, вітаємо з Днем Народження! Ми Вас дуже любимо. Ви у нас особлива — сама розумна, красива, молода, жвава, добра і ще є безліч інших позитивних якостей, але не вистачить дня, щоб перерахувати. Від усієї душі вітаємо з Днем народження і бажаємо довголіття від Бога, поваги від людей та любові від рідних. Бабуся для нас завжди приклад. Міцно обіймаємо і цілуємо.

***

Бажаю тобі, як онук, натхнення і любові, успіху і впливу, везіння і походу в казкову країну. Бажаю тобі, бабуся, щастя безмежного, як синє море, яке буде качати тебе на хвилях вічно. Дарую тобі в день твого народження цілий світ, який буде цінувати, любити і поважати тебе. Нехай кожен твій день буде наповнений любов'ю, повагою і невичерпною силою. Зі святом!

***

Вітаю від усього серця дорогу бабусю з днем народження! Внучка бажає тобі, щоб твоя робота завжди приносила тобі не тільки гідні доходи, але і задоволення. Любові, яскравих, незабутніх зустрічей, вірних друзів, святкового настрою, виконання заповітних бажань і творчих звершень!

***

Моя бабуся, без сумнівів — найкраща! Ніхто не варить солодше неї варення, не розповідає цікавіше казок, а вже про її турботи та уваги до онукам, нехай навіть вони давно виросли, і говорити нічого! Сьогодні – День народження, довгоочікуваний і дуже бажане свято! Мила бабуся! Нам хочеться так багато побажати тобі! Нехай у твоєму житті буде все, що ти хочеш, і нехай кожен день виповнюється по заповітного бажання!

***

Дорога моя бабуся, З Днем Народження тебе вітаю, нехай довгу тисячу років буде тривати у житті світанок, нехай захід сонця ніколи не настане. Бажаю тобі великого і надійного щастя у твоєму житті. Будь завжди веселою і привабливою, радій життю.

***

Мила бабуся, вітаю тебе з днем народження. Нехай за твоїм вікном стоїть прекрасна погода, нехай у твоїй душі розпускаються ромашки ніжності і щастя волошки, хай твоє серце не втомиться битися в ритмі радості, нехай у відносинах з рідними панує гармонія, а в домі твоєму нехай панує порядок і затишок.

***

Друга мама, найближча людина — бабуся наша. Від усієї душі вітаємо з ювілеєм і бажаємо головного — довше щасливо живи. Нехай суєта і горе назавжди забудуть дорогу в твій дім, а внуки, діти і друзі частіше будуть там збиратися. З повагою, твої улюблені онуки.

***

Мила, неповторна моя бабуся! Сьогодні – твій День народження! Перше, що я хочу сказати - що для своїх дітей я не побажав би бабусі краще, ніж ти, а значить, незабаром я б дуже хотів запропонувати тобі роль щасливої прабабусі! І, звичайно ж, прийми від мене побажання самого теплого, ласкавого, кришталево чистого і різнобарвного щастя, яке тільки можна відшукати у нашому світі!

***

Побажаю тобі, моя бабуся, тільки одного міцного, як скеля, здоров'я! Адже, якщо воно не підкачає, то все буде в твоєму житті прекрасно, все само собою владнається і додасться, а твій онук буде допомагати тобі в цьому завжди! Ти так багато зробила для мене, від чого відмовилася! Бажаю тобі в день твого народження, щоб все вирішилося в твоєму особистому житті на 5 з плюсом!

***

Моя люба бабуся! З днем народження тебе! Бажаємо море здоров'я, затишку в душі. Радуй нас ще багато-багато років своєю теплотою, любов'ю і прекрасним настроєм. Ми завжди будемо дарувати тобі радість, добро і прекрасні моменти.

***

Світлом посмішки осяяли Ви весь світ, теплотою своїх очей Ви розтопили найхолодніші серця. Ваша допомога, турбота і увага завжди були і залишаються незамінними. У цей ювілей бажаємо Вам довгих років життя, здоров'я і побоьше онуків, Вам є що їм передати!

***

Моя улюблена бабуся, вітаю тебе з днем народження! Бажаю, щоб ти завжди була в доброму здоров'ї і прекрасному настрої. Нехай близькі і рідні люди радують тебе, піклуються і оберігають. Нехай життя приносить дивовижні сюрпризи і щасливі моменти. Щастя тобі, моя найкраща бабуся!

***

Джерело: pryvitay.co.ua