Поздоровлення з днем народження хлопцеві у прозі, українською мовою


Поздоровлення з днем народження хлопцеві у прозі, українською мовою

Ненаглядний мій чоловік! Хочу подарувати тобі святковий поздравунчик, адже сьогодні у тебе день народження! Нехай тобі все вдається, все, до чого прагнеш! Бажаю тобі багато веселих і святкових днів. Нехай заздрісники і вороги зникнуть з твого життя назавжди. Залишайся завжди таким привабливим, розумним і позитивним!

***

Вітаю з днем народження! Бажаю, щоб кожен новий день дарував посмішки, сонце завжди світило і ніколи не ховалося за хмарами, щоб оточували вірні люди, які завжди підтримають і допоможуть! І нехай сьогоднішнє свято стане незабутнім і яскравим днем!

***

Вітаємо з днем народження! Будь здоровим, сильним, успішним людиною. Бажаємо благополуччя, любові, щастя, удачі, гарного настрою. Нехай тебе завжди оточують вірні друзі, на роботі поважають колеги, а вдома плекають і бережуть рідні.

***

В день твого народження нехай яскраво світить сонце, хай люди радіють разом з тобою твою святу. Бажаю тобі досягти неймовірних висот. Величезною неземної взаємної любові тобі. Нехай з тобою відбувається тільки хороше.

***

Мій милий, ніжний і турботливий, я обожнюю тебе всім своїм тілом і всією душею. Ти найкращий в світі хлопець. Я бажаю тобі залишатися завжди таким же сміливим, добрим, господарським, галантним і вихованим. Процвітання тобі, поваги, розбудови і всіх земних благ!

***

Сьогодні сталося одне дуже важливе для мене подія — деяка кількість років тому народився значимий для мене людина! Хочу побажати йому, щоб шосе під назвою життя радувало захоплюючими пригодами, щоб все виходило і реалізовувалося, і щоб його у всьому підтримувала пані удача! З днем народження!

***

Чудового хлопця вітаю з днем народження. Бажаю постійного кругообігу щасливих подій у житті, нескінченного везіння, у справах, веселого настрою, повної впевненості в своїх силах і наполегливого прагнення до своїх мрій.

***

З днем народження. Ти — відмінний хлопець, бажаю таким завжди і залишатися. Нехай в цей день все буде круто, хай вже зараз почнеться в тебе нова світла смуга — смуга удачі, нових перемог. Бажаю тобі сили, краси, здоров'я, кмітливості, оптимізму і впевненості в собі. Будь коханим і бажаним, успішним і щасливим!

***

Вітаю! Ти успішний і харизматичний! Від усієї душі бажаю, щоб твої амбіції реалізувалися і ти досяг всього, про що мрієш! Бажаю тобі любові і романтики, яскравого розмаїття в житті, глибоких взаємних почуттів, досягнення вражаючих висот, пам'ятних подій! Нехай в житті все складається і все виходить! З Днем Народження!

***

Нехай тебе чекають попереду довгі роки щасливого заможного життя, в якій здійснюються всі мрії та оточують тільки справжні друзі і близькі люди!

***

Традиційно — здоров'я та щастя! Будь щасливим кожен день і кожну годину свого життя, нехай здоров'я буде таким, щоб ти про нього навіть і не згадував! Нехай поруч буде улюблена жінка, нехай у домі панує добробут і достаток, хай з легкістю збуваються всі плани і мрії! І нехай кожен рік протягом ще довгих-довгих років ми все так же відзначаємо твої успіхи і радіємо твоїм успіхам!

***

З Днем народження тебе! Веснянок, сміху, позитиву, сонця! Нехай вони впадуть на тебе дзвінким, заводним веселощами і танцями! Запалу і блиск твоїх очей! Не вір років, ти тільки що народився! Тому, давай відриватися на повну котушку! Любов небесна і щастя неземного!! Хай радість заповнює на століття!!

***

Хто у всесвіті всіх чесніше, всіх сильніше, веселіше, добрішими і розумніший? Це він — іменинник крутий! Вірних друзів не втрачай. Улюблених оберігай. Нехай життя виблискує іскрами, а мрії ведуть у щасливі землі.

***

Як будується будинок, так ти ростеш як людина! Фундамент — це твої непохитні принципи, стіни — повагу і добре ставлення до людей, дах — любов. День народження — прекрасний привід навести порядок, і зміцнити себе. І хай твій дім буде прекрасний!

***

Удачі і божевільного везіння, здоров'я та неперевершеного самопочуття, терпіння і неймовірного спокою, мужності і неповторною самовіддачі, професійного зростання – не втрачай ці якості ніколи.

***

У День народження коханого не змовкають веселі голоси, кожен із гостей вимагає хвилинку уваги, щоб привітати та вручити подарунок, побажати благополуччя і процвітання. А я пишаюся, блищу від радості, тому що чудовий чоловік, якого всі так люблять і поважають, належить мені! Коханий мій! Я можу бажати тобі найкращого кожен день, але сьогодні – твій День народження: все, що ні побажаєш – обов'язково збудеться! Я хочу напучувати тебе на довгі роки побажанням твердо стояти на ногах, бути сміливим, розсудливим, доброзичливим, великодушним і, звичайно ж, оточеним любов'ю!

***

У свій День народження, коханий мій, ти сяєш посмішкою Чеширського кота, ти, як хлопчисько, радієш подарункам і, задуваючи свічки на торті, загадуєш найбажаніше... Коханий мій! Нехай все, що загадано – збулося, хай усмішка і гарний настрій не залишають тебе, а подарунки і приємні сюрпризи твої близькі й сама Фортуна підносять частіше! Будь щасливий сьогодні по всі дні твого життя!

***

Хочу побажати тобі не просто благополуччя та гарного життя, а ще й вдалого збігу обставин. Щоб своїми досягненнями ти міг пишатися. Живи яскраво і усміхайся кожен день!

***

Вітаю з дивовижним і неповторним святом, З Днем народження! Завжди бери від життя те, що можна і дано. Адже життя, заново не переживеш. Люби завжди і будеш коханим. Нехай цей світлий і високий день, принесе тобі лише радість, успіх і здоров'я.

***

Чоловікові я прекрасного, доброго і милого, бажаю в день народження, щоб вищі сили йому подарували любов і удачу. Бажаю, щоб за тебе вирішували ангели завдання. Бажаю, щоб ти не обтяжувати, а на дивані мягеньком валявся. Всі твої справи нехай роблять інші, а тобі приносять тільки нагороди. Нехай всі твої бажання, навіть найпотаємніші, цієї ночі збудуться!

***

Традиційно — здоров'я та щастя! Будь щасливим кожен день і кожну годину свого життя, нехай здоров'я буде таким щоб ти про нього навіть і не згадував! Нехай поруч буде улюблена жінка, нехай у домі панує добробут і достаток, хай з легкістю збуваються всі плани і мрії! І нехай кожен рік протягом ще довгих-довгих років ми все так же відзначаємо твої успіхи і радіємо твоїм успіхам.

***

Я так рада, що ти є у мене, мій найулюбленіший і найбажаніший хлопець на землі. Ти для мене краще й краще всіх. Сьогодні у тебе особисте свято. Нехай він принесе тобі удачу і гарний настрій. Вітаю тебе від усієї душі, і бажаю величезного щастя. Нехай надія, віра і любов завжди супроводжують тебе, нехай доля завжди посміхається тобі. Нехай кожен звичайний день перетвориться для тебе свято. Міцного здоров'я тобі, великий світлого, красивого кохання, удачі і успіхів у всьому.

***

Милий хлопець! Сьогодні велике свято в твоєму житті і ми дуже раді бути присутнім на ньому! Твій День Народження! Вітаємо і бажаємо вічної молодості, безмежного людського щастя, океан можливостей, море перспектив, вдалих починань і блискучого результату свої досягнень! Нехай цей день тобі дасть поштовх у нову, незвідану життя, де тебе чекають неймовірні пригоди, захоплення, інтереси, подорожі і задоволення! Бажаємо, щоб це свято плавно перейшов в спосіб життя, хай твоя доля буде наповнена радістю кожен день! Бажаємо бути впевненим, сміливим, вміти приймати тверді рішення, що не піддаються сумніву з боку і бути авторитетом серед свого кружляння! Нехай тобі дістанеться повагу друзів, колег, батьків завдяки своїм людським якостям! Бережи в собі справжнього джентльмена і прекрасної людини!

***

Ось і ще один рік ти додав на свій рахунок, з днем народження тебе, бажаю, щоб твій рахунок поповнювався повільно і до безкінечності, щоб він приносив тільки щастя і любов'ю був пофарбований, радість і везіння нехай входять одночасно з роками, успіх і добробут нехай стануть девізом твоєму житті!

***

Коханий мій, мій найдорожчий і важливий чоловік, вітаю тебе з днем народження. Бажаю тобі літати по життю гордим орлом, не звертаючи уваги на плітки і заздрість дрібних птахів, постійно наближаючись до свого щастя і успіху. Дорогий, нехай наша любов надихає тебе і надає міцних сил, нехай моя ніжність і турбота малює посмішку на твоєму обличчі і змушує твоє серце радісно битися.

***

Бажаю тобі втілити в життя свою мрію, досягти всіх цілей, навіть тих, які зараз здаються абсолютно недосяжними, і заробити всіх цих грошей, яких завжди так не вистачає для щасливого життя!

***

Пропоную випити за тебе, мій друже дорогий. Дозволь побажати тобі здоров'я, особистого щастя, готівкового та безготівкового, вдалого досягнення всіх намічених цілей, море любові, а потім ще багато років життя, щоб встигнути насолодитися всім цим!

***

Скарб моє! Як же мені пощастило, що я тебе зустріла в своєму житті! Сьогодні в твій День Народження я хочу тобі зізнатися в любові! Нехай у твоєму житті буде стільки щастя і радості, скільки захочеться! Стільки грошей і влади, скільки буде потрібно! Стільки везіння і удачі, скільки є у долі! Живи легко і красиво! Вітаю!

***

Самого розумного, чесного і сильного хлопця хочеться привітати з днем народження! Нехай у всьому посміхається удача, будь міцним і сильним духом, ніколи не дивися на труднощі, і пам'ятай, що у тебе багато друзів, на яких завжди можна покластися!

***

Джерело: greets.co.ua