Поздоровлення з днем народження жінці своїми словами, в прозі, українською мовою


Поздоровлення з днем народження жінці своїми словами, в прозі, українською мовою

У ваше свято, День народження, хочеться, не економлячи, висловити тисячу похвал, але вони все одно не розкриють в повній мірі ваших достоїнств! Тому дозвольте мені на День народження просто привітати вас і висловити від чистого серця свої побажання! А я бажаю вам величезного щастя, такого щастя, яке дарує людині крила і можливість прикрасити по своєму смаку цілий світ!

***

Вітаю з днем народження! Хочу побажати, щоб всі негаразди забули дорогу до твого дому, щоб тільки достаток, успіх та впевненість стали твоїми супутниками! Нехай радують діти, друзі обожнюють і бояться вороги! Радості, щастя і теплого, ніжного сонечка в небесах!

***

З днем народження, мила! Сьогодні всі світанки для тебе на всіх планетах, всі квіти на всій землі, і всі посмішки для тебе. Новий день вітає тебе, як і я. Хочу з тобою бути я вічно, дарувати свою любов завжди. Обіцяй сьогодні і завжди дивитися на мене. Тепер закрий очі, загадай бажання — виконати зобов'язуюсь я!

***

Бажаю, щоб кожен день був насичений чимось новим і був кращим за попередній! Нехай життя буде як злітна смуга: тільки вгору, тільки вперед без всяких катастроф і потрясінь! Я знаю, що ти досягнеш всього задуманого! Удачі тобі, везіння та успіху в усьому, що ти робиш!

***

З Днем Народження!!! Бажаю, щоб ранок завтрашнього дня нагадало тобі 1 січня: вихідний, пізній сніданок, гора подарунків, море приємних вражень, залишки смакоти в холодильнику, залишки гарної зачіски і обов'язкове обговорення свята з близькими людьми!

***

У колеги День Народження! Як привітати милу представницю нашого дружного колективу? По-перше, напевно, варто почати з подяк. Хочеться сказати величезне спасибі за прекрасний характер і відносини в колективі, за оптимізм і чуйність. По-друге, звичайно ж, побажати всіх благ і втілення найзаповітніших сподівань. Будьте щасливі, залишайтеся завжди такою ж життєрадісною і радуйте нас своєю посмішкою.

***

Сьогодні я хочу побажати тобі, іменинниця, і просто приголомшлива жінка, жити щасливо і завжди відчувати себе коханою і бажаною. Ніколи не сумувати і не сумувати, не засмучуватись через дрібниці та не накопичувати в собі образи. Я бажаю тобі крокувати з посмішкою і в піднесеному настрої по довго, цікавою і привабливою дорозі свого життя. Нехай в такий чудовий свято зберуться поруч всі близькі та улюблені люди, вірні друзі, рідні. Нехай тебе сьогодні буквально завалять букетами шикарних квітів, подарунками та компліментами. Я хочу, щоб сьогодні і завжди, ти сіяла, як промінь золотого сонця, щоб твої очі випромінювали щастя, а на обличчі завжди грала щира посмішка. Я бажаю, щоб у твоєму житті було багато любові, ніжності, турботи, взаєморозуміння, добра і тепла людських сердець. З Днем Народження.

***

Від усієї душі сьогодні вітаємо найгарнішу, найбажанішу, саму добру жінку на світі. У ваш день народження бажаємо вам завжди поєднувати в собі крихкість і велику силу, доброту і твердість характеру, витонченість і вміння знаходити вихід з будь-якої ситуації. Бажаємо простого жіночого щастя, бажаємо кохати всім серцем і бути коханою, і нехай у вашому житті будуть лише вірні друзі і подруги, які будуть підтримувати вас у будь-якій ситуації. Нехай ваше життя наповнюється новими незабутніми враженнями, радісними подіями і чарівними миттєвостями, які зроблять вас по-справжньому щасливою, адже ви цього варті. З днем Народження!

***

Дорога! Мила, красива і неповторна! Дозволь привітати тебе з Днем народження! Не хочеться бути банальним, але, в першу чергу, — здоров'я тобі! Міцного, як у молодого здорового непитущого чоловіка. До речі, нехай подібний теж буде завжди під рукою. Ти – розумниця, і все можеш сама. Тільки навіщо напружуватися, якщо хтось поруч буде щасливий полегшити тобі життя? Тоді у тебе залишиться достатньо часу на себе кохану: багато тобі спа-салонів, дорогих магазинів, і щоб через один – ювелірний, і щоб у кожному ти щось купувала, багато віз в закордонному паспорті і друзів у всьому світі! Гармонії, любові і злагоди на многая літа!

***

Чудово, що в світі є такі чудові люди як ти! Витончені, красиві, елегантні, завжди відкриті для світу і дуже харизматичні! Таких би побільше, щоб світ став добрішим і красивішим. Бажаю невичерпного джерела натхнення, нескінченних ідей у творчості і міцної опори поруч! З Днем Народження!

***

Напевно у тебе, як у будь-якої жінки, є маленькі бажання і велика мрія. Нехай усі вони обов'язково збудуться у найближчий час, нехай доля допоможе тобі знайти те саме жіноче щастя. І нехай роки приносять тобі тільки радість і залишають світлі спогади!

***

Дорога, сьогодні один з тих днів, які увійдуть в твою життєву історію. Нехай вона буде інтригуюча, весела й сповнена пригод. Бажаю тобі багато яскравих подій, щирих посмішок, міцних обіймів. Щоб було що згадати і чим пишатися. У тебе в руках найпотужніший інструмент — любов. Використовуй його завжди і твоє життя буде неймовірною! З днем народження!

***

Процвітання твоїх справах, успіхів на всіх фронтах, приємних сюрпризів від життя, близьких і рідних! Будь щаслива, будь завжди молода і прекрасна! Нехай збудуться усі твої мрії і бажання, а життя тече мирно і спокійно!

***

Очі твої вночі горять, як два маячка. Ти даруєш мені завжди таку усмішку, що я розумію – я нарешті знайшов свою саму єдину і неповторну. Я знайшов свою любов! І це розуміння наповнює мою душу безмежним щастям і захопленням! Ти сама прекрасна дівчина на всьому білому світі! Улюблена з святом тебе!

***

Від усієї душі вітаю тебе! Бажаю тобі здоров'я і щастя! Щоб в житті і в роботі тобі супроводжувала удача!

***

Нехай кожен день буде сповнений веселощів і драйву! Сміливо втілюй свої ідеї! І нехай будь-яка твоя мрія здійсниться!

***

Ти – втілення ніжності і елегантності! Нехай твій шлях буде легким, гармонійним і захоплюючим! Розуміння, турботи і найвірніших друзів поруч! Бажаємо постійного творчого підйому, нових дивовижних ідей і чарівних подорожей!

***

Бажаю тобі знайти любов, яка лежить у тебе під носом! А...стоп! Поглянь іще! Поруч лежить успіх і удача! А он ще поблизу мудрість і свобода! Візьми все величезним оберемком і поклади в кошик! Бери ці речі завжди з собою! Адже вони правда лежать у тебе під носом! Тоді життя здасться легкою і прекрасною, підуть негаразди і сльози! З днем народження!

***

У День народження знайомої жінки, завжди відчуваєш особливі трепетні почуття! Я сподіваюся, ви мене вибачте, якщо я перебрав з емоціями, але я дійсно дуже тепло до вас ставлюся! Тому прийміть мої найщиріші вітання і побажання людського щастя, здоров'я і довгих років життя!

***

Твій коханий чоловік бажає тобі, моя рідна, кохана, успішного завершення всіх твоїх справ, кар'єрного зростання швидкого, поваги друзів, близьких, знайомих, і навіть – підлеглих! Нехай всі твої проблеми розсіються, всі образи змиє дощ, а в голові зародятся нові ідеї! У твій день народження поспішаю сказати тобі, як я тебе люблю, ціную і поважаю!

***

Дорога іменинниця, з твоїм днем! Бажаю тобі ніколи не сумувати, а радіти життю і випромінювати позитив. Залишайся завжди такою гарною, доброю і красивою.

***

Дорога вітаю тебе з днем народження! Бажаю тобі кохання, перемог, успіху, здоров'я, щастя, заповітних думок виконання, достатку, радості, і щоб невідступно з тобою була удача, а спіткнувшись, ти завжди падала в обійми чоловіків. Ще кар'єрного зростання і завжди гарного настрою.

***

У цей день на світ з'явилося чудове сонечко з променистою усмішкою і неймовірною красою. Будь день від дня в гарному настрої, позитивною, чарівною і коханої. Нехай не порожніє гаманець, і чекають успіхи в кар'єрі! І нехай постійно тебе зігріває любов, розуміння і підтримка близьких людей. З днем народження!

***

Вітаю з днем народження! Бажаю вдало долати часові простори, обставини, перешкоди і негатив, відчайдушно боротися за місце під сонцем і перемагати на рингу пристрасті. Також бажаю постійно збільшувати вантажопідйомність свого гаманця, масажними рухами притягувати до себе багатство і тих, кого приручили, залишати незабутні враження від спілкування, фонтанувати ідеями дивувати оточуючих втіленнями своєї творчості в життя! Нехай виконуються найзаповітніші бажання, і прийде вдале завершення розпочатих справ! І ще трохи побажаю: домашнього тепла, затишку вогнища, достатку та здоров'я, бадьорості і свіжості, вічної молодості і грандіозного, запаморочливого щастя!

***

Вітаю з днем народження! Бажаю міцного здоров'я, радості, веселощів, достатку та міцного здоров'я тобі і всім рідним і близьким. А ще безліч посмішок, впевненості у завтрашньому дні, успіхів і величезного, неосяжного, щоденного та якісного жіночого щастя!

***

Нехай сьогодні все буде так, як ти мрієш — за вікном буде прекрасна погода, а у тебе — чудовий настрій! Нехай все те, що сьогодні побажають тобі твої гості обов'язково збудеться, і твоє життя наповниться світлом, щастям і добротою! Нехай не змовкають привітання, тости, а в твою честь звучать кращі слова! Нехай в житті буде багато посмішок, сонячного світла, тепла і радості, а в будинку завжди живе щастя! — поздоровлення в прозі

***

Дорога моя жінка, красуня, богиня, я вітаю тебе з Днем Народження і хочу, щоб всесвіт теж зробила тобі подарунок. Нехай подарує тобі аромати усіх квітів на світі, хай піднесе тебе в таке свято рум'янець самої свіжої рожевої зорі. Хай пестить тебе щоранку ніжністю чайних троянд, осяває сонячним світлом і дарує своє дружнє, таке необхідне тепло. Нехай оточити тебе людською добротою і красою, внутрішньої, глибокої, незбагненною, вічного. Нехай подарує тобі ласкавість слів, обпалює хвилю зізнань, білі пухнасті хмари ніжність. А головне, нехай дасть тобі в руки щастя і окатит сильною, неземної, найглибшою і красивою, взаємною любов'ю. Нехай твоїми вічними супутниками стануть здоров'я, велика удача, везіння, успіх, фінансове благополуччя і веселощі. З Днем Народження, будь щаслива!

***

оздравляю тебе, люба моя, з Днем твого Народження. І нехай багато жінок намагаються забути про цьому святі – це не про тебе. Адже ти у нас така молода, гарна і мудра, що тобі нема чого боятися своїх років. Вони роблять тебе ще краще, ще солодше, як дороге витримане вино. Я бажаю тобі в такий чудовий свято, звичайно ж, великого жіночого щастя. Щоб ти завжди відчувала сильне почуття любові, натхнення і окриленість. Я бажаю тобі завжди бути коханою у відповідь, щоб твій чоловік розумів, який скарб йому дісталося, поважав, балував, дбав і взагалі – носив на руках! Я бажаю тобі краси і доброти у всьому і у всіх, хто тебе оточує. Я бажаю, щоб твоя бездоганна внутрішня естетика ніколи не страждала, а твоє нескінченно добре серце ніколи не потрапляло в лапи злих, підступних і підлих людей. Я хочу, щоб у твоєму житті завжди було місце веселощів, відпочинку і бажаним гостям. З Днем Народження!

***

Ти приклад для наслідування: турботлива, світиться від щастя, ніжна, красива, завжди прийдеш на допомогу, приділиш потрібну увагу, ти просто справжня жінка. І я хочу привітати тебе з Днем народження, залишайся такою ж прекрасною, як ти є. Посміхайся, радій, радій кожному дню.

***

Любов, як відомо, головна сила в світі, а жінка – досконале втілення любові! Ми з радістю вітаємо з Днем народження сьогодні дуже гарну, добру й талановиту жінку! Для неї всі ми, які зібралися на свято – друзі та близькі люди, і я хочу побажати їй довгих років і світлого щастя! Я також хочу побажати їй завжди щедро дарувати любов тим, хто займає в її житті особливе місце!

***

З днем народження! Бажаю сімейного добробуту, затишку і домашнього тепла, сприятливої атмосфери і гармонії.

***

Кажуть, є на світі жінки, гармонійно наділені всіма достоїнствами – вони прекрасні душею і тілом, розумні і великодушні, розважливі і доброзичливі. Сьогодні я можу сказати – я знаю таку жінку і зараз вітаю її з Днем Народження! Хай збудеться все, про що ти мрієш! Нехай кожен твій день починається з посмішки! Ти найкраща і найулюбленіша, а значить у тебе все завжди буде чудово!

***

Жінці прекрасною самій в цьому бурхливому світі подарую визнання і ніжність, щирість та вірну дружбу. Найкрасивіша, бажаю тобі не залежати від чоловіків і їхніх примх. Бажаю стрімкого кар'єрного зростання, бажаю душевної рівноваги, бажаю спокою. Нехай всі твої солодкі сни перетворяться в реальність, а всі бажання збудуться. Бажаю тобі знайти самого сильного ангела-хранителя в світі.

***

Джерело: pryvitannya.com.ua