Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові своїми словами, українською мовою

Вітаю тебе, мій захисник і герой, з днем народження. Я вдячна долі за те, що вона звела нас з тобою. Приємно, коли можна спертися на твоє надійної і мужнє плече. А за твоєю широкою спиною я відчуваю себе надійно і можу дозволити собі бути ніжною і слабкою жінкою. Дякую, коханий, за твою турботу та увагу!

***

Чудового хлопця вітаю з днем народження. Бажаю постійного кругообігу щасливих подій у житті, нескінченного везіння, у справах, веселого настрою, повної впевненості в своїх силах і наполегливого прагнення до своїх мрій.

***

У цей світлий, сонячний день я щаслива тебе привітати з днем народження. Ти чудова людина і залишайся завжди таким добрим і мудрим. Бажаю, щоб в житті завжди було місце для заповітної мрії. Адже мріяти так чудово. А ще нехай у твоєму житті будуть тільки хороші люди, які будуть тебе поважати і розуміти. А сім'я нехай завжди тебе підтримує і цінує.

***

Мій улюблений, я бажаю, щоб для тебе винаходили нові машини. Бажаю тобі кататися на цих машинах, і бути самим крутим хлопцем у місті. Я бажаю, щоб тебе всі твої знайомі та друзі цінували і поважали тебе. Я люблю тебе і з задоволенням вітаю тебе з народженням!

***

Мій улюблений, без тебе я була просто людиною: працювала, дивилася телевізор, спілкувалася з друзями, обідала з сім'єю. А з тих пір, як ти з'явився моє життя змінилася — вона стала більш повним і насиченим. Це тому, що з двох половинок ми злилися в одне ціле і життя раскрасилась новими яскравими і насиченими фарбами! З тих пір я стала дихати удвічі сильніше, відчувати у два рази потужніше, сприймати життя в два рази яскравіше. Адже тепер ми все це бачимо і відчуваємо разом. Хочу побажати тобі, щоб ти завжди відчував цю радість життя. Адже я щаслива тільки від того, що ти поруч, ти – продовження мого життя, посилення моїх емоцій, щастя тобі, коханий, я рада, що ти є!

***

Мій милий чоловік, ти самий головний і улюблений чоловік у моєму житті. Ти дуже надійний, чуйний і спокійний. Сьогодні вітаю тебе з днем народження, і дарую найніжніші, найтепліші слова. Хай сонце тобі завжди посміхається, хай життя тече довго і легко. Нехай всі негоди забудуть назавжди твій адресу, і тільки щастя стукає у твій дім. Будь завжди коханим і бажаним. Міцного здоров'я тобі, всіх благ, впевненості в собі і всього самого найкращого. Нехай моя любов буде оберегом для тебе.

***

Коханий мій, ми з тобою пройшли не так вже й багато, адже тільки не давно познайомилися. Хочу я сказати, що саме ти даруєш мені щастя. Знаєш, не хочу я згортати з нашої дороги. В твій День народження, хочу сказати тільки найприємніші слова для тебе сонце моє, я насправді безмежно тебе кохаю, вірю в те, що у тебе все буде на 100%. Ти можеш бути другом і надійним хлопцем, бо я завжди відчуваю захист твою. Вірю в те, що ми обов'язково будемо разом, зможемо насолодитися дивовижними відносинами, і кожен день стає все ближче. Я Хочу побажати тобі щастя, від якого паморочиться голова, душевного умиротворення, енергії і здоров'я. Сонце, вірю в те, що твоє життя насправді може бити ключем у всіх її сферах. Прийми мої щирі вітання, адже я сподіваюся, що ти опинишся найщасливішим у нашому світі. З Днем народження, коханий!

***

Коханий мій, ти — найближча і найрідніша мені людина, з тобою поруч я навік. Незважаючи на те, що твоя доля вже написана, я буду виправляти в ній помилки, буду твоїм коректором. Спасибі тобі за те, що ти є у мене. Бажаю тобі сили і терпіння, здоров'я та везіння. Нехай для тебе в цьому світі не буде нічого непосильного або неможливого.

***

Мені хочеться бачити його завжди щасливим і усміхненим. Мова йде, звичайно ж, про моєму улюбленому хлопчика, який сьогодні відзначає своє свято. Мій дорогий, поруч з тобою я стала зовсім іншою людиною, але повір, що я така собі подобаюся більшій, ніж була до цього. Любимка мій, я хочу побажати тобі самого міцного здоров'я. Я так не люблю, коли ти хворієш, бо ти стаєш сам не свій. Я бажаю тобі завжди і у всьому займати перші місця, домагатися найвищих результатів. Будь упевнений, що це все тобі під силу, тому що для тебе це не представляє особливої праці. Ти в мене такий крутий хлопець, поруч з яким я відчуваю себе нереально щасливою і коханою. Спасибі тобі за те, що ти даруєш мені всю цю турботу і любов. Мені ще ніколи не було так спокійно і комфортно поруч з ким-то. Зі святом, мій роднулечка.

***

Улюблений мій чоловік, моя опора, пристрасть, удача, мій герой, з днем народження тебе. Бажаю бути завжди впевненим у собі і нічим невразливим, бажаю твердо стояти на своєму і залишатися непохитним. Удачі та достатку, здоров'я і успіху, мужності і рішучості, міцної дружби і щастя в нашій історії кохання.

***

Нехай в цей день, мій коханий, виповниться одне заповітне бажання, нехай начальство по достоїнству оцінить твоє завзяття, колеги ставляться з повагою, а рідні радують своїм відмінним самопочуттям.

***

Милий мій, вітаю тебе з днем народження! Я бажаю, щоб кожен прожитий рік, запам'ятався тобі тільки гарними подіями, а настання нового року твоєму житті означало передчуття нових перемог і досягнень! Я люблю тебе і дуже хочу провести з тобою поруч ще багато років!

***

Дні і роки стрімко біжать уперед, зовсім не думаючи про те, що залишилося позаду. Якщо ти не встиг з чимось впоратися, змінити минуле в тебе зовсім не вийде. Ось чому і зараз, кожен повинен постаратися змінити своє життя, щоб потім не залишалося ніяких жалів. Так я кажу зовсім не просто так. Адже мені хочеться, щоб у твоєму житті завжди все виходило добре. Ну, а зараз не будемо говорити про сумне, адже все-таки у тебе милий, сьогодні свято. День іменин завжди мав для тебе велике значення. Ти завжди намагався його прожити так, щоб потім не було ніяких жалів. І сьогодні, коли всі гості зібралися тут, мені так сильно хотілося побажати тобі всього найкращого. Просто насолоджуйтесь усім, і тоді ти відчуєш неймовірний приплив сил. І пам'ятай, що твоя улюблена дівчина завжди буде знаходитися поруч для того, щоб допомогти тобі зовсім впоратися, як би складно це не було б. Я завжди перебуваю на твоїй стороні, просто продовжуй це пам'ятати день у день.

***

Я звикла розраховувати виключно на себе, бути сильною і незалежною, але з тобою я змогла дозволити собі бути слабкою. І ти знаєш, це непогано, особливо, коли зі мною такий впевнений, цілеспрямований і поступливий чоловік. Ти заново відкрив мені світ, наповнивши його новим змістом. Я цілком віддана тобі, і мені це подобається. Мені подобатися занурюватися в царство Морфея і зустрічати з тобою новий день, готувати тобі сніданок і вечеря, розмовляти про все на світі, та й просто мовчати, насолоджуючись нашої спільної тишею, нудьгуючи в твоїх міцних обіймах. Дякую тобі мій немислимий. Ти подарував мені новий світ, в якому править любов і надійність. Я люблю тебе, віддаю тобі своє серце і душу.

***

Бажаю в новому році життя, на новому етапі її, поміняти свій мій погляд на життя! Почати любити життя, зрозуміти, що потрібно не боятися і йти вперед, що потрібно піклуватися про близьких тобі людях, сподіватися на краще у своєму житті, з кожним днем стає все краще і більше пізнавати себе, треба більше любити і поважати себе! Не будеш любити і поважати себе, інші так само будуть до тебе ставитися! Ламати всі стереотипи, чинити, як ти хочеш! Потрібно не боятися думки інших! Бути самим собою! Незважаючи на людей, які не розділяють твої погляди! Це - твоє життя, це – твій вибір! Нехай кожен день тобі дарує ще більше радості, ніж попередній, і нехай всі мрії збуваються по клацанню пальців! Будь таким же розумним і відповідальним, бажаю тобі пройти свій життєвий шлях гідно! З Днем Народження, мій унікальний, ні на кого не схожий, коханий!

***

Коханий мій! З тобою я хочу танцювати під дощем і дивитися на захід сонця; тримаючи тебе за руку, я готова відправитися хоч на край світу! У твій День народження я так щиро щаслива бути поруч з тобою і говорити про те, як я люблю тебе, а ще - як сильно я хочу, щоб твоє життя було низкою лише хороших подій... і дуже хороших! Нехай у тебе виходить все задумане, нехай тебе ніколи не відвідують ні смуток, ні печаль! Посміхайся і радій сонцю на небі, і дозволь мені бути твоїм особистим сонечком!

***

Сьогодні День Народження у чудової молодої людини, у всьому молодця і красеня! Ніколи не розставайся з щастям, нехай воно супроводжує тебе кожен день, кожну хвилину твого життя ще один рік і багато років, що слідують за ним! Купайся в радості, яку тобі дарують близькі і друзі, і ніколи – ніколи - ніколи - не сумуй! Нехай всі події, які трапляються з тобою, навіть якщо вони не самі приємні, в результаті приведуть до кращого результату, успіху, даруючи тобі незмінну посмішку! Нехай всі починання надихають тебе рухатися далі і далі, до своєї мрії! Я бажаю тобі залишатися таким же милим і висвітлюють все навколо себе! Хай щастя крокує з тобою в ногу, всі твої мрії збуваються, здоров'я ніколи не кінчається, друзі радують своєю відданістю, а любов завжди буде взаємною! Люблю тебе, мій дорогий, і дуже рада, що ти - мій!

***

Хочу привітати свого коханого, неповторного і єдиного молодої людини, з яким я збираюся зв'язати все своє життя. Ми і так із тобою пройшли через багато що, мій дорогий, але найголовніше те, що ми пройшли через все це разом. Я знаю, як тобі тяжко багато дається, але будь впевнена, що доля буде до тебе прихильна, тому що бачить, наскільки ти працьовитий і цілеспрямований. Мені завжди хочеться бачити тебе щасливим, тому я зроблю все, щоб саме так і було. Ти навіть не сумнівайся в тому, що у нас все вийде, тому що ми з тобою це точно заслужили. Коханий мій, я хочу привітати також твоїх батьків, яких я дуже люблю. Вони виховали тебе таким серйозним і відповідальним чоловіком, який не боїться ніяких труднощів. Я знаю, що ти нікого з нас не підведеш, а ми в свою чергу будемо поруч і допоможемо тобі.

***

Сьогодні у тебе найважливіший день в житті – дата твоєї появи на світ! Перед тобою дорога, маршрут і швидкість проходження якої тобі тепер належить вибрати самостійно! Твої батьки і друзі, звичайно ж, завжди залишаться для тебе тими мудрими порадниками, до думки яких ти, як і колись будеш прислухатися, але рішення тепер належить приймати самому, і від їх правильності буде залежати вся твоє подальше життя! Я хочу, щоб в житті ти був щасливий! Не відмовляй людям в допомозі, будь уважний до оточуючих! Не поспішай наробити не обдуманих вчинків і одночасно спіши жити! Задавай питання і неодмінно знаходить відповіді! Ятера заплановане і відразу ж плануй нове! Радуйся, дивуйся, відкривай! І пам'ятай, що у тебе є я, твоя половинка, яка готова з тобою розділити всі радощі і печалі! Іменинник, люблю тебе!

***

Дорогий, вітаю тебе з днем народження. Я дуже рада, що одного разу ти з'явився в моєму житті. Я вже не можу уявити своє життя без тебе. Бажаю щастя і здоров'я, радості та успіхів, кар'єрного росту і вірних друзів. Нехай всі твої плани і мрії здійснитися.

***

Бажаю в цей чудовий день завжди радіти, адже сьогодні твій день народження, ось вже який раз! Бажаю завжди добре святкувати своє свято, особистий, власний – а тому, самий незвичайний! Бажаю не боятися труднощів, тому що ніхто з нас не знає, коли нам пощастить в житті, і коли нам посміхнеться удача! Просто щирою удачі у всьому, щоб стосувалося тебе! Нехай ніщо не засмучує і не робить тебе сумним і не смішним! Бажаю завжди розуміти – де добре, а де погано! Адже саме це врятує тебе від різних неприємних ситуацій! Бажаю завжди мати гарний настрій, навіть коли погода похмура і не сонячна! І до речі, хай завжди буде літо, хай завжди буде мама! Бажаю довгих років життя твоє матері, яка багатьох ощасливила людей тим, що народила в один прекрасний день – тебе! А тому бажаю їй достатку, і багато синів любові!

***

Чоловік з великої літери, надійна опора і захист, головна людина в моєму житті — все це про тебе, коханий. Вітаю тебе з Днем народження. Ти моє життя!

***

Юнацької відчайдушності, дитячого веселощів, гарного настрою і найвірніших друзів я бажаю тобі саме сьогодні. А на завтра: здоров'я – щоб голова не боліла; грошей побільше – щоб вистачило на улюблену машину; ну і виконання всіх цих побажань. З Днем народження, дорогий мій чоловік!

***

Коханий! День народження – найкращий свято для мене, адже в цей день народилася ти! Як не було б весни без сонечка, так не було б мене без твоєї щирої любові. Ти – моє дихання, мій світ, моє натхнення! Нехай здійсняться всі твої мрії, здійсняться плани, а я буду підтримувати тебе в будь-якому починанні.

***

З тобою я можу відчувати себе, як за кам'яною стіною. З тобою мої думки наповнюються любов'ю. Залишайся таким же незвичайним, класним і самим коханою людиною на цій планеті. Обіймаю тебе і шлю тобі свій поцілунок!

***

Мій улюблений! Хочу сказати, що я дуже рада з того моменту, коли зустріла тебе на моєму життєвому шляху. Твої мужні плечі завжди підтримують мене. Хочу і далі так беззахисно ховатися за твоєю спиною. Будь для мене опорою у всіх ситуаціях. Бажаю тобі міцного здоров'я та успіхів у всіх починаннях. Нехай тобі завжди світить сонечко на шляху до заповітних мрій, і кожна прохолода і зло буде зігріте його променями. Будь таким же цілеспрямованим, мужнім, не бійся піддаватися духу авантюризму. Будь відкритим на людей і все нове в житті. А твої труди і наполегливість обов'язково будуть винагороджені. Щастя тобі, сили, щоб зміг зробити ще багато справ, і кожен день був радісним і веселим. Більше тобі посмішок.

***

Дорогий мій і рідна людина, вітаю тебе з днем народження! Бажаю тобі, мій коханий чоловік, залишатися таким же сильним, мужнім і хоробрим. Хочу, щоб всі твої справи були успішними і справедливими, а слова — чесними і щирими. Нехай в твою душу назавжди увійдуть спокій і умиротворення. Бажаю тобі, мій милий, міцного здоров'я, щастя і благополуччя. Залишайся завжди таким же веселим, чарівним і зухвалим.

***

Мій рідний, лагідна людина. Ні в кого немає таких ніжних і ласкавих губ, таких красивих блакитних очей. Мені хочеться потонути в твоїх бездонних очах, і розтанути від твого ласкавого дотику. З Днем Народження, милий, єдиний.

***

З найкращими побажаннями спішу до тебе, мій іменинник! Нехай кожен твій вчинок вчить тебе чогось корисного і цікавого, нехай твоє захоплення стане улюбленою справою, і принесе тобі великий успіх, яким ти і твої близькі люди будуть сміливо пишатися! Будь завжди таким як ти є сьогодні: бездоганно здоровим, добродушним і галантним, чемним і розумним, чарівним і привабливим, активним і лідируючим, квітучим і веселим! Нехай життя твоє буде наповнена повноцінним людським щастям і райдужною, кольоровий радістю, а небо над твоєю головою завжди буде чистим, блакитним і сонячним! Удосконалюйся, духовно зростати, посміхайся світу і насолоджуйся життям! Нехай оточує тебе добро, і зустрічаються тільки позитивні, чисті і відверті люди у тебе на життєвому шляху! Нехай гроза, похмурі хмари і негода обходять твою дорогу життя стороною!

***

З Днем народження, коханий мій! Нехай у твоєму житті не буде турбот і тривог, хай їх замінять радість і спокій на душі!

***

Мій улюблений рідна людина, бажаю, щоб доля беззастережно видавала квитки на виконання будь-якої мрії. Нехай ангел захистить тебе від печалей і відкриє двері до щастя. З днем народження, любов моя.

***

Мій коханий чоловік, герой моїх надій і мрій, я вітаю тебе з днем народження. Бажаю тобі не втрачати бойового духу, ніколи не охолонути в любові і почуття до мене, не піддавати сумнівам свої перемоги і успіхи, не втомлювати себе непотрібними справами, не проживати жодного дня без щастя і удачі.

***

Мій милий, коханий і найкращий хлопець на всій землі. Тільки з тобою я щаслива і окрилена любов'ю. Сьогодні у тебе день народження, прийми найтепліші, найкращі вітання в цей чудовий свято. Щиро бажаю тобі нових злетів, успіхів у всіх починаннях. Нехай щастить тобі у всьому завжди, нехай удача буде твоєю супутницею в житті, нехай все у тебе виходить, і справи йдуть, як по маслу. Будь завжди енергійним, веселим, добрим. Нехай щаслива зірка освітлює твій життєвий шлях.

***

Коханий мій, мій найдорожчий і важливий чоловік, вітаю тебе з днем народження. Бажаю тобі літати по життю гордим орлом, не звертаючи уваги на плітки і заздрість дрібних птахів, постійно наближаючись до свого щастя і успіху. Дорогий, нехай наша любов надихає тебе і надає міцних сил, нехай моя ніжність і турбота малює посмішку на твоєму обличчі і змушує твоє серце радісно битися.

***

Джерело: vsivitannya.co.ua