Привітання з днем народження дружині в прозі, своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження дружині в прозі, своїми словами, українською мовою

Дорога жіночка, вітаю тебе з днем народження! Бажаю тобі радості, море позитиву, яскравих емоцій, тепла, спокою і умиротворення! Нехай твої очі завжди сяють світлом і любов'ю, серце буде наповнений ніжністю і турботою, а душа буде безтурботна і легка!

***

Сьогодні незвичайний, особливий день. Тому що ти з'явилася на світ, наповнивши все навколо незвичайної, невичерпної життєвої енергією. Ти змушуєш обертатися навколо себе відповідальну справу і кухонне начиння. Ти вмієш по-справжньому любити, дружити і бути центром будь-якого починання.

***

Вітаю найкращу жінку на світі з днем народження! Я найщасливіший чоловік на світі, тому що у мене є така дружина. Ти сама дивовижна жінка, прекрасна, незрівнянна, приголомшлива коханка, турботлива дружина, любляча мати, талановита, розумна, сумлінна господиня, відповідальна.

***

Дорога дружина! Ти зуміла наповнити наш дім радістю і любов'ю. Завдяки тобі в наших стінах весь час звучить сама мелодійна музика, яку я тільки знаю – дитячий сміх. Залишайся такою ж красивою і чутливою, ніжною, але завжди завзятою, як у перші дні нашого знайомства. Нехай тебе любить удача. З днем народження!

***

Нехай цей день буде для тебе у всій повноті своїх фарб і вражень. Бажаю найбажаніших подарунків на день народження моєї коханої дружини! Ти моє щастя, моя радість! ти найпрекрасніша на світі і у мене не вистачає слів передати всю твою значимість у моєму житті.

***

Від усієї душі вітаю дружину з народженням у світі. Нехай кожен чоловік заздрить мені, тому що мені пощастило стати щасливчиком, у якого золота дружина. Вітаю, моя хороша. І нехай цей день подарує казковий настрій, чарівні враження, хвилюючі події та багато радості. Нехай він буде яскравим і незабутнім. Бажаю тобі всього самого привабливої і чудового.

***

Кохана, з днем народження! Ти скрашиваешь моє життя чарівними фарбами, окутываешь ласкою і турботою. Дякуємо Богу, що ти – моя дружина. Ти – приваблива і ніжна, романтична і пристрасна, красива і жіночна, чуйна і душевна. Ти – моя богиня і мрія! Нехай твої бездонні очі світяться від теплих посмішок, в чуйному серці живе квітуча весна, а в затишному будинку – спокій і благополуччя.

***

Моя дружина – це красива і мудра жінка! Красива вона не тому, що на ній кілограм косметики або купа прикрас, вона красива від природи і не тільки зовні, але і всередині. А вона мудра, бо обрала собі в чоловіки такого чудового людини, як я! Вітаю тебе з днем народження, моя прима!

***

Вважається, що шлюби укладаються на небесах, і я дуже вдячний їм за їхній вибір. Як прекрасно мати таку дружину, як ти. Колись давно, коли я ще тільки в мріях замислювався про свою обраницю, все це мені уявлялося зовсім не так. Мені здавалося, що в родині є головний член сім'ї, але ти довела мені протилежне. В будь-якій сім'ї є безліч сварок, але ти вмієш їх згладжувати. Що сім'я не завжди тихе затишне місце, але ти робиш його таким. Можна перераховувати до безкінечності твої численні заслуги. Але навіщо слова, коли я просто буду тебе любити і цим зможу довести свою вірність і відданість. Кохана, вітаючи тебе в день твого Народження, поспішаю побажати тобі не змінюватися і залишатися такою ж милою, коханої і найбажанішою на всьому білому світі. Люблю тебе моя рідна!!!

***

Чоловік повинен бути сильним. Але в той день я був вражений твоєю красою. Ти усміхнулася — і моє серце завмерло, я не знав, що сказати, і просто посміхнувся. Напевно, бути нам разом веліли самі небеса. Йшли роки, і щоб не відбувалося у нашому житті, ми знали – головне, що ми разом. Адже коли поруч той, хто любить і любимо, можна обернути в пил роки. У твій День народження я хочу ще раз сказати, як сильно я тебе люблю і як сильно я вдячний тобі всі ці роки за твою любов!

***

З днем народження, моя кохана відьмочка, моя яскрава зірочка, моя ненаглядна цариця і шалена імператриця. Бажаю тобі бути коханою і сліпучою, чудовою і прекрасною, розкішною і романтичною, дивовижною і витонченою. Я тебе люблю і завжди буду робити все, щоб ти була щасливою моєї шалуньей.

***

Моя улюблена жінка! Вітаю тебе з днем народження! Побажаю тобі чудового настрою, щастя, постійного везіння, хороших звісток і радісних подій! Нехай всі проблеми вирішуються легко і вільно, а робота горить у руках! Ти найпрекрасніша з усіх жінок, я це точно знаю!

***

Сьогодні світле свято, тому що на світ з'явився мій маленький ангелик, який охороняє наше домашнє вогнище і знаходиться завжди поруч. Я хочу підняти цей келих за тебе моя ненаглядна красуня. Ніколи не опускай свої крильця, так як саме вони допомагають нам не впускати в наш дім нещастя.

***

Дружина моя, вітаю тебе з Днем народження! Я дуже довго готувався і репетирував мова, тому що ти і сама знаєш, як мені важко підбирати слова. Бажаю тобі жіночого щастя, хоча воно є вже у тебе у вигляді мене, здоров'я, хоча ти ніколи не хворієш, дітей побільше, хоча у нас їх же троє, але чим більше, тим краще. Навіть не вірю, що я сам це сказав. Загалом, кохана моя, дякую тобі за любов, турботу, смачні сніданки, обіди та вечері, поменше сиди на дієті, тому що я люблю смачно поїсти. Я тебе дуже люблю! Навіть коли ти змушуєш ходити мене з цим нескінченним магазинах або названиваешь, щоб вирішити, що приготувати на вечерю. А ще ти майстерно замовляєш піцу і суші. Я пишаюся тобою! Це все жарти, звичайно. Ти найкраща дружина.

***

З ювілеєм, мій скарб — моя безцінна дружина! Коли я дивлюся у твої очі, то просто розчинюся від ніжності і щастя. Спасибі тобі, кохана, що подарувала мені таку радість! з днем народження, моя хороша! Ти мій ангел, який завжди мене оберігає. Мені хочеться побажати тобі, щоб всі твої найзаповітніші бажання збулися і всі мрії втілилися в життя.

***

З днем народження, моя чудова дружина. Я бажаю тобі завжди залишатися такою ж неймовірно красивою, розумною, веселою і життєрадісною. Нехай кожне твоє прагнення знаменується перемогою, хай кожна твоя мрія обов'язково здійсниться, а я постараюся докласти до цього свою руку. Здоров'я тобі, жінка, чудового настрою і щастя!

***

Моя улюблена і найкраща в світі дружина. Ти на світі одна така добра, мила, ніжна. З кожним роком я закохуюсь в тебе все сильніше. Ти наповнюєш нашу сім'ю затишком і теплом. Сьогодні у тебе прекрасне свято – день народження. Від усієї душі вітаю тебе і бажаю величезного щастя, багато радості, благополуччя і достатку. Нехай життя твоє тече, як повна річка. Міцного здоров'я тобі, всіх земних благ. Будь завжди коханою і бажаною. Хай добрий ангел береже тебе від усіх бід.

***

З днем народження мила моя дружина! Дякую за те, що ти є у мене. За те, що ти вибрала мене. За те, що подарувала свою прихильність і вийшла за мене заміж. Дякую тобі за чудовий час, проведений разом, за романтичні вечори та ночі пристрасті.

***

Я хочу привітати з Днем народження мою улюблену дружину. Дорога, ти повністю змінила моє життя, додавши безліч яскравих фарб, неймовірних сюрпризів і нескінченні турботи. Навіть перебуваючи на відстані, я завжди відчуваю твоє тепло і твою турботу. Я завжди приходжу з роботи в піднесеному настрої, бо моя кохана, напевно, приготувала щось смачне і підготувала цікаву комедію. Нам ніколи не буває нудно один з одним. Це, можливо, дивно, але у нас навіть не було криз у відносинах, хоча ми разом вже дуже довгий час. Кохана, знай, що я стараюсь для тебе і для дітей. Я хочу, щоб ви завжди відчували себе у безпеці, коли я далеко. Я роблю все, щоб ти завжди сяяла від щастя.

***

Ти ж знаєш, що не тільки в день народження, але і в будь-який інший день я бажаю тобі тільки від чистого серця, і дуже щиро всього самого прекрасного і життєрадісного!!! Любові, яскравих, незабутніх зустрічей, вірних друзів, святкового настрою, виконання заповітних бажань і творчих звершень!

***

Знай, я захоплююся тобою, ти моя сама солоденька! Я так шалено люблю тебе, моя зірочка.

***

Радість моя кохана дружина! З днем народження вітаю і хочу піднести ароматний букет, наповнений моєю любов'ю, теплом, турботою і взаєморозумінням. Прийми мої найщиріші побажання: квітучого здоров'я, полум'яного, величезного щастя, і більше приводів променисто посміхатися! Обіцяю довгі роки захищати і підтримувати тебе, безмежно любити і дарувати тільки яскраві миті, залишатися завжди твоєю головною опорою і силою! З днем народження, кохана!

***

Улюблена і найрідніша! Сьогодні особливий день – твій День Народження! Ти знаєш, те, що я хочу тобі сказати, завжди живе в моєму серці. Може бути, ти рідко чуєш ці слова від мене, але знай: я дуже сильно тебе люблю! Ти найрідніша для мене людина! Через роки і випробування я несу ту першу любов до тебе, яка загорілася в моєму серці багато років тому! І з кожним днем я люблю тебе все більше і більше! Будь щаслива, моя рідна! З Днем Народження!

***

Мила моя дружина, в такий прекрасний день хочу піднести тобі яскраву троянду, так схожу на тебе! Ти ніжна і тендітна, як бутон, готова з часом розпускатися, залучаючи заздрісні погляди і наповнюючи незабутнім ароматом все навколо. Будь завжди такою щасливою і коханою, квітучою і життєрадісною! З днем народження!

***

Вітаю тебе з днем народження, кохана! Будь завжди молодою, красивою і життєрадісною! Нехай у твоєму серці завжди сяє сонце. Бажаю тобі здоров'я, ніжності і весняного настрою. Нехай кожен новий день дарує тобі море щастя, позитиву.

***

Мила моя, вітаю тебе з днем народження. Нехай у нашому домі не буде місця безладу, нехай у наших гостей слинки капають від аромату твоїх чудових страв, нехай наша сім'я зігріта буде твоєю любов'ю і ніжністю. Бажаю тобі, люба, цвісти прекрасною трояндою і жодного дня не проживати без компліментів.

***

Моя прекрасна дружина, найкраща і чудова дружина, вітаю тебе з днем народження. Бажаю тобі, мила, активної життєдіяльності, успішних планів та успішної їх реалізації. Женуля, будь завжди такою ж чудовою, залишайся доброю чарівницею і дбайливою господинею, щасливою жінкою і вірною охоронницею сімейного затишку і вогнища любові.

***

Ми з тобою нещодавно стали чоловіком і дружиною. Це подія щільно увійшло в наше життя. Як же чудово прокидатися вранці разом з тобою, відчувати твої дотики, твій приємний запах, бачити твою посмішку. Хочу подарувати у своїх мріях тебе всі зорі з неба, всі тепло Сонця і прохолоду Місяця. Але це все мрії, насправді мені дуже пощастило, що я зустрів таку дівчину, як ти. І тепер мені здається, що немає на світі таких самих лагідних, добрих і чуйних жінок. Улюблена хочу в твій день Народження побажати тобі всього того, що ти хотіла б для себе сама. Але так я знаю, що ти велика скромниця, то від себе бажаю щастя, здоров'я і любові разом зі мною, про це я вже подбаю.

***

З днем народження, моя золота жінка. Я бажаю тобі, мила, вільно і легко летіти по життю, немов пір'їна за вітром, з доброю надією і щирою вірою мріяти про щось сокровенне, відчувати мою любов і теплоту рідних сердець кожну хвилину.

***

Дорога моя дружина, з тобою я знайомий з самого дитинства. Тоді ми були настільки маленькими, що здавалося, що ніколи не настане час, коли ми подоросліємо. Але, він пролетів настільки стрімко, що ми не зчулися, як все сталося саме так. Сьогодні ми з тобою пов'язані узами шлюбу, і це насправді прекрасно. Ти сьогодні не просто красива жінка, але і винуватиця даного торжества. Ми дійсно раді, що твій улюблений свято настав, і тому зробимо все на вищому рівні. Зараз я скажу тобі вітання своїми словами. Мені б так хотілося, щоб ти постаралася впоратися з усіма своїми почуттями, і пережити цей день гідно. І я скажу тобі, що ти завжди повинен бути людиною, яка не буде боятися правди і соромитися своїх діях, якщо вони будуть правильними. Адже немає потрібні соромитися правильного.

***

Єдина! Сьогодні, в твій день народження, я хочу зізнатися: в цьому світі є ще одна жінка, яку я обожнюю, схиляючись перед нею. Це твоя мама – вона подарувала мені тебе, а разом з тобою, почуття дивного щастя, заповнив моє серце. Мій ангел, ти завжди оточуєш наших дітей турботою і прощаєш мої помилки. Обіцяю тобі завжди виконувати твої побажання

***

Кохана моя, з днем народження! Бажаю тобі бути такою ж чарівною, ніжною, чудовою і прекрасною дружиною. Я хочу, щоб ти відчувала себе найщасливішою, найбажанішою жінкою на світі. Здоров'я тобі, успіхів, здійснення бажань. Нехай кожен твій день буде чарівним і казковим!

***

Сьогодні чудовий день, адже саме він деякий час тому подарував мені мою кохану, красиву, єдину дружину! З днем народження, люба! Я дуже щасливий, що ти зі мною. У світі немає господині краще тебе немає жінки сексуальніше і чарівнішими, ти жінка моєї мрії. Нехай доля балує тебе всіма благами життя, а я їй допоможу!

***

Хочу сказати тобі спасибі, за ніжні світанки, за теплі, сонячні дні, за незабутні вечори і спекотні ночі. За радість і щастя, за вірну любов, за кожну посмішку і прозору сльозу, за те, що я тебе не утомляемо люблю. Твоя турбота оберігає мене, де б я не був, твоя впевненість вселяє спокій, твій розум змушує знову і знову захоплюватися лише тобою. Я вдячний долі за такий безцінний подарунок, як ти.

***

Джерело: vitannyachko.net.ua