Привітання з днем народження мамі від дочки, сина у прозі, своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження мамі від дочки, сина у прозі, своїми словами, українською мовою

Мила мама, ось і настав цей день! Знаю, що твій життєвий шлях тернистий і звивистий. Було багато труднощів, сліз, розчарувань, та що там говорити, та грошей було мало. Спасибі за те, що всі ці неприємності ти не переносила на ставлення до мене і в наш будинок. Для мене ти сильна, ніжна і добра матуся, на яку я хочу бути схожою. Я так рада, що ти у мене є! З днем Народження! Здоров'я тобі, кохана! З Днем Народження!!!

***

Вітаю милу й рідну маму з днем народження на світ! Бажаю тобі завжди бути зігрітій променями кохання і насолоджуватися цим життям. Нехай ти будеш завжди такою ж веселою, пустотливий і веселий. Бажаю ніколи не сумувати і весело дивитися на майбутнє. Нехай кожен день буде краще попереднього. ©

***

Твоя донечка хоче привітати тебе щиро, подарувати тобі частинку душі. Ти не спала ночей, виховувала, намагалася допомагати і ніколи не ображала мене. Я вдячна тобі за життя, можливість бути поруч з тобою. Ближче людини неможливо знайти. Люблю тебе і ніколи не зміню свого рішення!

***

Дорога мама, я тебе вітаю з ювілеєм! Ти - найкраща мама на світі. Будь завжди здоровою, щасливою і веселою. Я тебе дуже люблю і хочу завжди бути з тобою!

***

Хочу насамперед сказати величезне спасибі, своєї матусі. За її мудрість, за нескінченне терпіння, за кілометри витрачених нервів і зірваний від крику голос. За безсонні ночі, за радісні посмішки, коли її надихали мої навіть найменші досягнення. Мама, ти завжди була поруч і ти більше за всіх знаєш, що у мене на душі. Самий близький, рідний до болю осіб, будь ласка, будь щаслива і живи довго, поки не набридне! Ти завжди будеш мені потрібна, скільки б років не пройшло, твоя значимість в моєму житті ніколи не згасне, пам'ятай про це. Твоя мудрість, твої життєві поради, твоя підтримка, навіть просто, твій мовчазний погляд, говорить: «Борись!» завжди надихали мене! Мила мама, з святом!

***

Наша улюблена матуся, ми з'явилися на світ завдяки тобі. Дякую тобі за тепло, любов і безсонні ночі, проведені біля мого ліжечка. Все, що ми знаємо і вміємо ми ввібрали з твоїм молоком. Матусю, ми дуже любимо справи. З Днем народження тебе, наш головний у житті людина!

***

Хочеться побажати в день твоєї появи в цьому світі, щоб тебе радувала будь-яка погода і настрій не залежало від оточуючих. Хочеться побажати тобі комфортних стосунків з оточуючими і вірної дружби. Залишайся найкращої мамусею на світлі й бери мій приветик!

***

Моя улюблена мамочка, за любов, турботу і тепло низький тобі уклін. Сьогодні, у день народження хочеться побажати тобі довгого життя, нехай реалізуються всі мрії. Щоб з роками побільшало тобі ще більше мудрості і краси, а всі хвороби забули дорогу в твій дім.

***

Матуся! Як у тебе сьогодні радісно сяють очі! Ми від усієї душі бажаємо тобі в цей день твого народження багато ласки, тепла і доброти! Нехай всі твої мрії здійсняться! Зі святом, мамо!

***

Моя кохана, красива, ніжна і ласкава мама завжди була ще й мудрою і сильною. У її житті траплялося різне, але вона завжди знаходила сили знову посміхнутися і, міцніше обійняв мене, сказати що все попереду буде добре. Сьогодні ми святкуємо День народження, вона знову щаслива, і її рука лежить в руці її коханого чоловіка... Я хочу побажати тобі, моя мила мама, безхмарного щастя і довголіття в любові, будь завжди оточена увагою своїх близьких і не втомлюйся усміхатися! ©

***

Матусю рідну, вітаю в цей чудовий день народження! Хочу побажати тобі, моя хороша, довгих років життя, міцного здоров'я, променистих усмішок і море щастя. Будь завжди такою ніжною, доброю, уважною і чудовою. Нехай твої успіхи не закінчуються, енергія не вичерпується, а життєрадісність стане твоїм вірним супутником у житті!

***

Скільки ніжності, добра і тепла зберігає найпростіше слово на землі – мама. Люба матусю, прийми від дочки щирі побажання та поздоровлення з днем народження. Нехай особистий свято принесе тобі щастя і чудовий настрій. Нехай збудуться всі твої заповітні мрії. Будь завжди такою красивою і молодою. Міцного здоров'я тобі, рідна, успіхів у всьому. Нехай надія, віра і любов будуть твоїми супутниками у житті. Нехай тебе всі люблять, цінують і розуміють, хай добрий ангел береже від усіх бід та невдач.

***

Вітаю самого рідного, дорогого, ніжного і кохану людину з днем народження. Матуся, будь здорова, бадьора, енергійна. Нехай тебе оточують красиві речі, цікаві і позитивні люди, нехай події в твоєму житті викликають лише посмішку. Люблю тебе, завжди з тобою. Зі святом!

***

З днем народження, люба матуся. Бажаю тобі бути героїнею добрих повістей, автором успішних ідей, володаркою щасливого серця і богинею краси. Матусю, хай твої години рахують хвилини радості і чарівні миті.

***

Нехай кожен день приносить тобі впевненість у тому, що бути мамою — нехай нелегка, але вдячна праця. Щоб сім'я знала: у твоєму домі завжди знайдуться підтримка, привітний прийом, тепло і смачні пироги. Бажаю ні на мить не сумніватися в любові своїх дітей, навіть коли вони вередують і упираються. З днем народження та довгих років тобі, Мамочко!

***

З днем народження мамо! Ти найрідніша для мене людина, адже саме ти завжди підбадьорювала, допомагала, підтримувала словом і ділом. Ти завжди вірила в мене і не давала опустити руки. Хочеться попросити вибачення якщо іноді засмучувала або ображала тебе. Залишайся завжди такою ж життєрадісною, доброю, ніжною і оптимістичною. Міцного здоров'я тобі, щастя, побільше радісних хвилин і довгих років життя. Ти найпрекрасніша матуся на світі, я тебе дуже люблю!

***

В це свято, я бажаю тобі ні коли в житті не сумувати і неунывать. Щоб не сталося, пам'ятай: я завжди з тобою, я завжди поруч. Так само, як і ти колись прийняла мене в свою сім'ю, як рідну дитину. Я хочу щоб всі твої бажання здійснилися. А життя засяяла новими яскравими фарбами. Будь щаслива, а ми будемо радувати тебе своїми досягненнями в житті.

***

З днем народження, люба матусю. твоя дочка бажає тобі неспішного темпу життя та щасливого ритму твого серцебиття. Мама, нехай кожен твій день буде плідним і насиченим, нехай кожна мить приносить радість і задоволення. Бажаю здоров'я, родинного добра, домашнього затишку, веселощів душі і доброї вдачі життя.

***

Стільки всього сказано вже про мам, але від цього слова не втрачають свою суть, свою цінність. Хочеться ще і ще раз повторювати слова любові і цілувати руки, які так часто гладили тебе по голові, хоча і ляскали іноді, але завжди за справу і не сильно. Бажаю тобі, рідна — бути завжди! як у пісні про сонячне коло! А я завжди буду поруч.

***

З днем народження, мамусю. Бажаю тобі щастя неосяжних розмірів, любові неймовірних глибин і добрих надій на цілу вічність. Мама, нехай кожен твій ранок буде бадьорим і радісним, нехай кожен день приносить успіх і удачу, нехай кожен вечір буде пам'ятний чарівними моментами і чудесами.

***

Матуся, кохана моя, ти пробач мені, що так рідко кажу тобі добрі і ласкаві слова. Все як-то колись у цій повсякденній метушні, все відкладаєш на майбутнє. А ось сьогодні, в день твого народження, я хочу сказати тобі — ти найкрасивіша, найдобріша і сама уважна мама в світі. Ти завжди, як ніхто інший, могла знайти зі мною спільну мову, вміла вчасно підказати і порадити, помирити з одним або з коханою людиною. Матуся — ти найкраща! Бажаю тобі бути завжди здоровою. Бажаю, щоб тебе оточували тільки хороші і добрі люди, щоб ти була щаслива і не знала ніколи смутку. З днем народження, мій найулюбленіший у світі людина!

***

Дорога мама! Вітаю тебе з Днем народження! Нехай теплий промінчик гріє ніжні руки твої! Хай усмішка не сходить з очей твоїх! Щастя тобі, здоров'я і удачі! Я тебе люблю!

***

Мамо, у твій день народження я хочу тобі побажати неземної радості і постійного душевного щастя. Нехай над твоєю красою не будуть владні року, а блиск твоїх очей нас радує, як і раніше. Нехай цей рік життя позбавить тебе від турбот і подарує можливість цікаво відпочити, можливо, поїздити по світу.

***

Моя мила мамусю, для мене немає більшого щастя, чим вітати тебе з днем народження! І в цей особливий день, я просто не можу, щоб не заплакати. Адже немає для мене дорожче в житті людини! Ти робиш все для мене, все для нашого сімейного щастя! Я хочу, щоб ти і для себе жила! Хочу, щоб твоє серденько, в якому міститься стільки любові, скільки не поміститься ні в одному іншому, ніколи не знало болю! Адже ти – ідеальна мама! З днем народження, моя рідна!

***

Мила мама, я вітаю тебе з днем народження. твоя дочка бажає тобі приємний томління в своїх мріях і ніжності почуттів щирої і незгасною любові твого серця, самих добрих і світлих надій, виправдання будь-якої мети і прагнення. Мама, хай душа твоя буде вільна від печалей, нехай тобі завжди вдається наповнювати наш будинок великою радістю, гарним настроєм і щастям.

***

У цей день, поспішаю привітати тебе З днем народження, адже ти чоловік подарував мені життя! Я бажаю тобі довгі роки залишатися молодою і красивою. Нехай час лише прикрашає тебе і ніколи в очах не згасне яскравий вогник віри, надії та любові! Бажаю, щоб ти ніколи не хворіла, щоб завжди була веселою і радісною, а я постараюся здійснити всі надії покладаються тобою на мене!

***

Нехай кожен твій день буде незабутнім і незабутнім. Пам'ятай, ти найдорожче, що у нас є. З днем народження!

***

Джерело: megaday.co.ua