Привітання з днем народження подрузі своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження подрузі своїми словами, українською мовою

Ось скільки років ми дружимо з тобою? На це питання, напевно, жодна з нас не знає точної відповіді, і це прекрасно. Ти стала мені не тільки подругою, але і близьким людиною. Твій день народження для мене особливий день у році, адже мені хочеться подарувати тобі цілий світ і сказати найтепліші слова. Будь любима моя дорога, будь щаслива і гарна, нехай твій дім залишається таким же світлим, затишним і гостинним. Бажаю тобі достатку, здоров'я і вірних друзів. Ти сама чудова, добра, ніжна, весела і я з гордістю називаю себе твоєю подругою. Пронеси крізь року свою яскраву посмішку, яка, безумовно, здатна зробити цей світ кращим. Нехай твоя сім'я радує тебе, оберігає і цінує, адже ти цього гідна. Будь щаслива, моя подружка!

***

Дорога моя подруженька, дозволь привітати тебе з цим чудовим святом — днем народження. Ти для мене як сестра — з тобою завжди можна поговорити, поділитися сокровенним, звернутися за підтримкою. Сьогодні хочу побажати тобі великого неземного щастя і любов, щоб голова йшла обертом. Будь красива, завжди бажана. Добра, взаєморозуміння, удачі і везіння на життєвому шляху! Знай, що у тебе є я — твоя найкраща подруга, яка завжди готова прийти на допомогу. З днем народження!

***

З днем народження, подруга. Бажаю щоранку бути прекрасним квіткою, кожен день присвячувати тільки цікавим і захоплюючим заняттям, кожен вечір отримувати приємні подарунки і сюрпризи від близьких людей. Люба моя, бажаю яскравих, особливих і чарівних сезонів цього року твоєму житті.

***

Подруга моя вірна, хочу побажати тобі жіночого щастя, чоловіка, який умів цінувати тебе, балувати і любити безмежно, здорових батьків, готових підтримати будь-яке твоє діло і, якщо потрібно, запропонувати допомогу.

***

Мила подруга, в цей чудовий святковий для тебе день, прийми найкращі побажання на свою адресу. Бажаю тобі, насамперед, міцного здоров'я, великих успіхів у роботі, величезного щастя в особистому житті. Нехай всі твої мрії неодмінно збуваються, нехай удача ходить за тобою по п'ятах. Будь завжди такою гарною, життєрадісною і впевненою в собі. Люби і будь завжди коханою. Нехай надія, віра і любов будуть супутницями в твоєму житті. Нехай Господь завжди оберігає тебе.

***

Сьогодні свято у найдорожчу мені людину. Бажаю тобі ніколи не втрачати віри в себе і йти за своєю мрією. Будь сильною і хоробрий, і ти впораєшся з будь-якими труднощами. Знаю, що наша з тобою дружба зможе подолати будь-які перешкоди і триватиме вона пройти довгі-довгі роки. З Днем Народження!

***

З Днем Народження, люба і кохана, моя подруга! Хочу в цей чарівний день побажати тобі перетворитися в Попелюшку, щоб прилетіла добра фея і неодмінно здійснила всі твої бажання, Щоб вона перетворила тебе в казкову принцесу, і ти зустріла прекрасного принца, який би закохався в тебе з першого погляду і на все життя! Щоб казка у твоєму житті ніколи не закінчувалася, щоб кожен день відбувалося диво і траплялося чари! Нехай в твою честь гримить салют, в твою честь запалюються на небі зірки, моя улюблена подруга! Ти найкращий, самий душевний, найчистіший людина в світі! Твоя душа - безмежна, як простори Всесвіту! З Днем Народження, подруга, щастя, здоров'я, любові! Всього тобі самого хорошого. Ти дивний чоловічок, який здатний розфарбувати життя інших і зробити її краще. Спасибі, що є у мене!

***

Дорога моя подруга! Ти прекрасна, як весна, немов рум'яний персик на гілочці дерева, немов ніжний квітка абрикоса з запаморочливим ніжним ароматом. Для такої, як ти, неможливо підібрати слова, тому, що справжня краса, доброта і стиль не піддаються епітетів і описами. Троянду неможливо описати словами, її можна тільки побачити. Аромат неможливо описати словами – його можна тільки відчути. Зрозуміти, яка людина насправді, неможливо, не поспілкувавшись з ним хоча б декілька хвилин. Тому мені важко сказати словами, за що я так тебе ціную і поважаю – це невимовно. Можу тільки побажати, щоб ніжна квітка твого серця продовжував красиво розкриватися, радувати людей своїм ароматом і око своїм ніжним кольором і природною красою. Бажаю тобі цвісти, розкриватися і пахнути тільки прекрасними квітами!

***

З днем народження, подруга моя дорога! Бажаю тобі прекрасних днів, романтичних ночей, дивовижних миттєвостей і яскравих емоцій. Радість моя, дихай любов'ю повною груддю, завжди йди впевнено вперед услід за своєю мрією. Удачі тобі, жіночого щастя і здоров'я!

***

Приємних сюрпризів, подарунків, моментів хочу в цей день я тобі побажати. Бути завжди чарівною, яскравою, феєричною і красивою. Чути компліменти на адресу свій, привітання для подруги дорогою. Визнання, радісних перемог. Такий, як ти, на світі більше немає!

***

Подруга, вітаю з днем народження! Бажаю тобі яскравих моментів у житті, щоб ти завжди могла спертися на дружнє плече, щоб рідні тебе завжди розуміли і підтримували. Хай буде побільше щирих людей у друзях, радують нові яскраві враження і життя підносить лише приємні сюрпризи.

***

З днем народження! З такими людьми як ти - жити радісніше і легше! Нехай кожен день дарує тобі нові відкриття, враження і лише приємні сюрпризи! Удачі тобі, яскравою радості, веселощів і позитивного настрою, незважаючи на всі ті дрібниці, якими іноді докучає нам життя!

***

Ми з тобою знайомі з дитинства, я знаю всі твої звички і улюблені речі, і ти прекрасно розумієш мене навіть не з півслова, а з пів-погляду. Вітаю в черговий раз з днем народження, бажаю не сумувати про роки, які так біжать, адже ти завжди будеш молодою і красивою!

***

Я хочу привітати одного особливого для мене чоловічка! Мова йде про мою неймовірно крутий подружці, яка кілька років тому мені пообіцяла, що докладе всі зусилля, щоб наша дружба ніколи не обірвалася. Зараз я можу сміливо сказати, що ти реально робиш все, щоб зберегти цю єдність між нами. Впевнена, що навіть наші діти будуть дружити між собою. Сьогодні я хочу привітати тебе з твоїм знаменним святом, а також сказати, що ти будеш прекрасна в будь-якому віці, тому що ти завжди правильно і ретельно стежиш за собою. Взагалі, з тебе варто брати приклад у всьому, тому що ти невпинно доводиш те, якою повинна бути дівчина. Я бажаю тобі величезного терпіння, тому що часом тобі буває дуже важко. Але я вірю, що ти досягнеш самого неповторного результату. Ти в мене найкраща.

***

З днем народження, моя подруга. Бажаю, щоб на твої вуха не падала локшина, щоб на твої мізки не капала совість. Будь милою паинькой для свого заиньки, грізною тигрицею в клітці з ворогом і подружкою-веселушкой в нашій компанії. Щастя тобі по самі помідори і удачі на всі випадки життя.

***

З днем народження! Хай у твоєму домі завжди панують спокій, затишок і гармонія. Бажаю бути щасливою, радіти життю, дивуватися, насолоджуватися кожною хвилиною, мріяти, завжди мати вірних, надійних друзів і, головне, любити і бути коханою. Залишайся завжди такою ж молодою, світлою, доброю, веселою і усміхненою!

***

Дорога моя, люба подруго! Вітаю тебе з днем народження! Нехай у тебе буде все, що тобі хотілося, і піде все, що заважає щасливо жити! Нехай тебе, мила моя, ніколи не підводить здоров'я, не залишає гарний настрій, а з твоїх яскравих губ не зникає промениста усмішка. Нехай ніколи не буде проблем і труднощів, а будуть тільки любов, достаток і розуміння. З днем народження!

***

Подруга моїх суворих і щасливих днів, мій психіатр і вірний мій порадник, вітаю тебе, кохана, з днем народження. Бажаю від долі стусанів до доброго з світлого щастя, бажаю від життя крутих злетів і феєричних успіхів, бажаю від друзів заразливого сміху і вибухового настрою, бажаю від кохання твого серця великого натхнення і бажання творити.

***

Подруга моя кохана! Я тебе щиро вітаю з такою знаменною датою в твоєму житті і хочу побажати ще багато задумів і звершень на життєвому шляху. Не вважай, що пішли в даль року, адже ти завжди залишаєшся молодою і красивою, не дивлячись на літа. Ти залишаєшся незаймана часом, ти завжди в формі, на висоті, ти - ідеал жінки! Залишайся такою завжди і даруй нам свій позитив і гарний настрій! Ти - світла, яскрава, ти-людина-свято! Поруч з тобою хочеться нескінченно веселитися і насолоджуватися щастям, яке виходить від тебе, немовби від світлого і яскравого сонячного промінчика! Удачі тобі, побільше радості, веселощів, успіхів в особистому житті і всього самого найкращого! Сьогодні твій День Народження, і я бажаю тобі здійснення всіх тих заповітних бажань, про які знаємо тільки ми з тобою! І я знаю, вони збудуться, адже у такої подруги як ти, інакше не буває!

***

Наша дружба сильніше за всіх, ми давно дружимо, і через роки несемо це прекрасне почуття. Моя дорога подружка, дозволь в день народження привітати тебе з таким чудовим подією. Як говориться, відірвемося по повній на твоєму святі. Бажаю тобі величезного щастя, великих успіхів у всіх твоїх справах. Спіймай удачу за хвіст, і міцно тримай її в своїх руках. Будь завжди коханою і бажаною, нехай красива любов прийде до тобі. Хай буде більше сонечка, ніж негоди. Всього найкращого тобі, мила подруга.

***

Подруга моя дорога, з днем народження тебе. Бажаю ніколи не бути скалкою в одному місці, залишатися веселій хохотушкой, чудовою подружкою, спокусливою жінкою в очах прекрасних чоловіків, пристрасної тигрицею в ліжку з коханим і отруйною змією для будь-якого ворога.

***

Подружка, з народженням на світ тебе! Будь завжди ніжною, безтурботним, прекрасною, висвітлюй світ навколо себе своїм яскравим внутрішнім світлом! Нехай тебе знайде справжня любов і більше ніколи не втратить, гроші хай летять до тебе зграями і всі мрії збуваються!

***

Здоров'я тобі, щастя! Нехай негаразди обходять стороною, а зозуля накукує тобі кращі роки щасливого життя! Добра тобі, радості, сімейного розуміння і тепла. Нехай гарний настрій ніколи не покидає тебе!

***

Моя вірна, найкраща подруга, дозволь в такий урочистий день побажати тобі величезного щастя, міцного здоров'я, удачі, радості, удачі і всього самого-самого найкращого! З Днем Народження тебе, з днем радісної події, появи тебе на світло, дорога! Спасибі твоїм батькам, що справили таке чарівне створіння, як ти! Тепер ти радуєш мене своєю дружбою, підтримкою і увагою! Я бажаю тобі, щоб життя твоє була чиста і прозора, як джерельна вода, щоб у твоїй душі завжди звучала мелодія весни і молодості, сімейного благополуччя і вірного супутника життя з твердим грунтом під ногами! Будь завжди коханою і бажаною жінкою для свого чоловіка. Мирного неба тобі над головою, впевненості в завтрашньому дні і благополуччя. З Днем Народження, кохана подруга! І пам'ятай, я завжди буду поруч, я завжди буду підтримувати тебе у всьому!

***

Улюблена подруга! Вітаю тебе з днем народження! У цей прекрасний день будь-яка погода здасться прекрасною, адже настрій святковий і піднесений! Будь оптимісткою! Тоді життя стане прекрасним і ніщо не зможе затьмарити жодної хвилини! Радуйся квітам, сонцю, людям, птахам!

***

З днем народження, моя подруга! Бажаю, щоб життя твоя була як ігристе вино, шипуча, запаморочлива і з французьким присмаком. Нехай натовп твоїх симпатичних шанувальників збільшується так само швидко, як населення Китаю. Самих сонячних і радісних подій тобі в майбутньому. Нехай їх буде настільки багато, щоб жодна пам'ять телефону не змогла вмістити кількість щасливих фотографій.

***

Сьогодні моя улюблена подружка стала ще на один рік старше. Всі старієш і старієш, моя роднуля. Ну гаразд, ти так сильно не переживай, тому що через кілька тижнів я теж постарію на цілий рік. В цей особливий день я хочу побажати тобі лише того, що тобі потрібно. Думаю, що для початку потрібно побажати тобі круту машину, тому що ти дуже класно водиш, але сама сидиш без машини. Треба якось вирішувати цю проблему, так що сподіваюся, що всесвіт почує мене. Крім того, хочу побажати тобі багато приємних емоцій, які назавжди залишаться в твоїй пам'яті. Ще хочу побажати тобі кругосвітню подорож, тому що знаю, як давно ти мрієш про те, щоб побачити весь світ. Але тільки не забудь мені відправляти різні листівки. А потім буду чекати від тебе гарних подарунків. Бажаю тобі крутого і позитивного святом.

***

Мила моя подружка, вітаю тебе з днем народження! Бажаю тобі цвісти весняним садом, бути спекотною і веселою, як спекотне літо, щедрою і господарської, як золота осінь і багатою на свята, як білосніжна зима.

***

Кажуть, жіночий вік короткий, але це зовсім неправда! Адже у моєї подруги, попереду довгі роки щастя, благополуччя та любові! Я знаю, що так і буде, тому що в її День народження ми всі їй цього побажаємо! Вона – наш друг, для когось- рідна людина, а значить, нашої віри в чудеса цілком вистачить, щоб виконалося все загадане в цей день!

***

Дозволь привітати тебе, моя дорога, з черговим днем народження! Нехай все твоє подальше життя протікає так, як ти бажаєш, але будь певна, що я буду поруч завжди і допоможу, якщо знадобиться. Твій свято – це і моє свято, а з бідою легше впоратися удвох.

***

Джерело: pryvitach.co.ua