Привітання з днем народження коханій дівчині, жінці в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження коханій дівчині, жінці в прозі, українською мовою

Найкращу дівчину на світі, саму милу, чарівну і бажану я хочу сьогодні привітати з днем народження! У мене не вистачить слів, щоб розповісти, як я щасливий, що зустрів тебе. Ти – найкраща, сама чарівна і весела, найкрасивіша і щира, найрідніша. Ти сама-сама!!! Вітаю тебе з днем народження і бажаю тобі величезного щастя! Я впевнений, що ти всього досягнеш, про що мрієш, адже у тебе для цього є все – і краса, і розум, і характер, і терпіння, і працьовитість. Нехай тобі завжди і у всім щастить, і твої мрії завжди збуваються! Адже так хочеться бачити тебе щасливою, успішною і радісною – і не тільки в день народження, а кожен день і кожну секунду. З днем народження, принцеса!

***

Вітаю з Днем народження мою дівчину, моє щастя! Малюк, у цей самий день ти з'явилася на світ і ось через кілька років я нарешті можу тебе обіймати нескінченно! Нехай твоє життя буде сповнене емоцій, хороших і добрих емоцій, а любов і щастя накриє тебе з головою!

***

Весна... щастя... свято. Нехай це завжди буде поруч. З днем народження тебе, наша люба дівчинка. Забудь сьогодні про всі справи і проблеми. Є тільки один прекрасний день, коли все для тебе: квіти, слова, подарунки... Купайся в них, заряджайся їх енергією. Будь щасливою!

***

Побажань багато всіх не перелічити. Наше життя як сходи. З кожним роком ми робимо крок вгору. І нехай ця дата стане маленькою сходинкою до мрії. Я вітаю і бажаю в день народження прекрасного настрою і радісного дня. Нехай всі задумані бажання збудуться, адже ти моя сама ніжна, неповторна, ласкава і красива. Ти стала подорослішала і свято це нехай подарує перемоги, гідні захоплення. Бажаю тобі світлих подій в житті, нехай удача і радість йдуть разом з тобою, і щоб всі завдання в житті змогла вирішити. Нехай допомагають тобі здоров'я і мудрість, а труднощі нехай йдуть геть. Моя бажана, улюблена сьогодні свято твій, будь всіх щасливішого в світі, прекрасної як літній день, будь ніжною, як весняна квітка. Нехай тебе ніколи не покине удача. Повір у мрію, і сміливо йти по життю, а головне, пам'ятай, що все найкраще чекає тебе попереду.

***

Знаєш, кохана, я хотів сказати тобі, що ти потрібна мені. І не просто потрібна, тому що феромони любові, полонили мій мозок, а тому - що ти потрібна мені, як повітря. Кожна мить прожита секунда, поруч з тобою, це дивовижні і неповторні моменти, ніби з казки. Якщо б ти не народилася, я б ніколи не випробував почуття справжньої любові. Я б не любив, а жив би сірої, невиразною життям, яка не приносила мені ні хвилини щастя. Так що спасибі кохана, за те що зробила моє життя, яскравою, барвистою і незабутньою. Я бажаю тобі, щоб твої очі, ніколи не пускали сліз. Нехай вони плачуть, лише тільки від щастя! З днем народження тебе рідна.

***

Що для дівчини/жінки означають прекрасна зовнішність, достаток, щастя, успіх, кар'єра без взаємної любові. Майже нічого. Нехай зірки подарують тобі крихітний будиночок. В ньому буде панувати вічна благодать, спокійний сон не всполохнут жорстокі будні, невтомний і вічно жадає тебе чоловік завжди буде цілувати твої руки, а маленьке «чудо» вимовить таке бажане перше слово: «мама».

***

Вітаю від усієї душі саму красиву і милу, чарівну, просто шикарну дівчину з днем народження. Ти сьогодні королева. Це твоє свято. І нехай в цей день ти будеш самої особливою найкращою. Нехай тобі усміхнеться доля подарує багато радісних хвилин і блискучих зустрічей.

***

Кохана, вітаю тебе з днем народження. У всьому Всесвіті немає такої чудової і незвичайної дівчини, як ти. Я міцно дорожу тобою і всім серцем бажаю завжди відчувати мою ніжність і підтримку, ніколи не залишати в стороні своїх бажань, постійно перебувати на піку свого пишноти і щастя.

***

Моє життя подібне до земного раю. Адже поруч зі мною ти, мій скарб, моя кохана і неповторна. Тільки з тобою я вважаю себе найщасливішою людиною. Я шалено тебе люблю і обожнюю. Всі квіти планети розквітли сьогодні для тебе, моя бажана, адже у тебе день народження. Я вітаю тебе, любов моя і бажаю щастя, щастя і тільки щастя. Хай в житті тебе завжди супроводжує удача. Радості тобі побільше посмішок і гарного настрою. Нехай Господь, і моя любов завжди оберігають тебе від печалей.

***

Красуня моя ненаглядна! Рибка моя золота! Моє сонечко і мій ангелок! Я просто не уявляю життя без тебе. Дякую тобі за те, що ти зустрілася на моєму шляху. Ти прекрасна людина. Хочу привітати тебе з днем народження і побажати багато сміху в твоєму житті, хороших людей поруч. Здоров'я твоїм батькам та близьким. Хочеться, щоб ти була щаслива, будучи зі мною. Я постараюся зробити все, що від мене залежить. Чесно!

***

Сьогодні серед друзів і рідних, я хотів би привітати від чистого серця, свою милу і добру дівчину, яку дуже люблю і шаную. Іноді, дивлячись в Твої ласкаві очі, я хотів би зупинити миті, щоб в них потонути навічно. Знай, моя рука завжди в твоїй ніжній руці, і між нами червоною стрічкою взвивается Любов. Я бажаю тобі завжди залишатися такою ж веселою і скромною, якою я тебе знаю і люблю. Ціную і зберігаю в пам'яті кожну мить, проведену разом. Нехай таких хвилин в нашому житті буде якомога більше. Спасибі Тобі за те, що Ти є!

***

Дівчині своєю прекрасною, ніжною, чистою, як сльоза, побажає хлопець щастя! Бажаю, щоб ніколи не сумувала даремно, щоб жартами відповідала на образи і біль. Нехай всі твої бажання, неодмінно перетворяться в солодку реальність. Бажаю, щоб на роботі тобі за шкідливість давали не молоко, а молочні шоколадки! Пам'ятай, малятко, що б не сталося, я завжди з тобою! З днем народження!

***

В твій день народження, я зізнаюся, як сильно я тебе люблю. Ти для мене, як світло у віконці, як промінчик світла і тепла. Нехай буде дивовижною твоя доля, нехай не буде не здійснених мрій, нехай твоє життя буде красивою і веселою. Нехай Господь тебе береже в любові, надії і віри. Бажаю бути тобі завжди щасливою, нехай кожен день приносить тобі лише приємні миті. Будь завжди коханою і бажаною, нехай щастить тобі у всьому, завжди. Нехай ангел – охоронець оберігає тебе від усіх бід та невдач.

***

Рідна моя! Ні одне стихійне лихо на світі не зможе розлучити нас з тобою: ні заметіль, ні буревій, ні шторм, ні спека. Так нехай на нашому небосхилі завжди світить сонечко, співають птахи і яскраво горять зірки ночами, освічуючи наш життєвий шлях! Люблю тебе безмежно, і сподіваюся, що це взаємно!

***

День народження – це самий веселий, самий особистий свято, який навіть дорослих повертає в дитинство. І ми віримо в чудо і чарівництво. Моя мила принцеса, від усієї душі вітаю тебе з веселим святом. Нехай кожен будній день перетвориться на свято, нехай удача буде дороговказом. Міцного здоров'я тобі, багато радості, красивою, взаємної любові і завжди гарного настрою. Будь господинею своєї долі, ніколи не сумуй. Хай добрий ангел завжди оберігає тебе.

***

Дорога моя дівчинонько! Ти - сама непередбачувана, весела, життєрадісна і оптимістична з усіх, кого я знаю! Я шалено радий, що ми з тобою зустрілися! Бажаю тобі побільше сонячних, погожих днів, яскравих відкриттів у житті і тільки доброзичливих попутників на життєвій дорозі! Щастя тобі!

***

Коханий мій кошеня! Ми одружилися зовсім недавно, але ти вже стала прекрасною господинею нашого будинку. Зігріваючи мене своєю любов'ю і оточувати турботою, ти вмієш кожен день перетворити на свято, не дозволяючи мені забути, який скарб я отримав у дружини! У твій День народження я хочу ще раз зізнатися тобі в любові, сказати, як ти дорога мені, і пообіцяти, що я буду завжди любити тебе, піклуватися про тебе і робити все для твого щастя!

***

Моя сама улюблена, єдина дівчина на світі я без тебе, як земля без квітів, як сонце без тепла, як річка без води. Ти світло в моєму віконці. Мені з тобою казково пощастило. У тебе сьогодні день народження, прийми найщиріші і самі щирі привітання. Нехай твоє життя буде довгим і щасливим. Нехай гарний настрій ніколи не покидає тебе, моя жадана. Нехай сьогодні неодмінно, як за помахом чарівної палички збудеться твоя заповітна мрія. Всіх благ земних тобі, моє сонечко, і благополуччя.

***

Ти ж знаєш, що не тільки в день народження, але і в будь-який інший день я бажаю тобі тільки від чистого серця, і дуже щиро всього самого прекрасного і життєрадісного!!! Любові, яскравих, незабутніх зустрічей, вірних друзів, святкового настрою, виконання заповітних бажань і творчих звершень! З Днем Народження!

***

Ще зовсім недавно я був вільний, як вітер, і мої одинокі, холості вечори проходили часом так тьмяно, що і згадувати не хочеться... В моєму будинку було холодно і не прибрано і, звичайно, я вже що я їв... Але одного разу я закохався... Дивне, ніжне створіння, ніби з іншого світу, моя обраниця відповіла мені взаємністю — і все моє життя змінилася. Тепер у будинку тепло і затишно, я більше не голодний, і вечора з коханою так гарні, що зовсім не хочеться йти спати! Я знаю, я не майстер говорити, але сподіваюся, що зміг хоч трішки розповісти про те, як радий, що ти зі мною поруч... Я вітаю тебе з Днем народження, кохана моя, єдина, будь щаслива!

***

Кошеня! З Днем народження! Вітаю тебе з цим веселим і радісним святом і бажаю, щоб твої най-найзаповітніші мрії обов'язково стали реальністю! Будь завжди такою ж дотепною, меткою, радісною, який я тебе впізнав! Щастя тобі, цікавих подій та усього самого найкращого!

***

Моя найулюбленіша і неповторна дівчина на світі. Ти для мене світло в віконце, мій золотий промінчик щастя. Кожен день, проведений з тобою, для мене величезна радість. Я бажаю тобі всією душею всього самого найкращого. Нехай неодмінно збудеться все, що ти захочеш. Міцного здоров'я тобі, бажана, мирного неба над головою і всього самого найкращого. З днем народження тебе, моя радість, з прекрасним особистим святом. Нехай удача завжди крокує поряд з тобою, нехай доля буде благосклонною до тебе.

***

Бажаю тобі кожен день сміятися, радіти і насолоджуватися кожною хвилиною життя! А поки ти будеш купатися в щастя, я буду наповнювати твоє життя своєю любов'ю!

***

Моя мила і неповторна, моя кохана і незвичайна, моя сама прекрасна і приголомшлива дівчина, вітаю тебе з днем народження. Бажаю тобі, моя радість, ніколи не залежати від думки сторонніх, не псувати собі настрій через погоду, не піддаватися сумнівам і з дня у день велично і ефектно підкорювати цей світ.

***

Ти – половинка серця мого, ти моя сама найкраща дівчина на світі. У твій день народження дозволь від усього серця привітати тебе, моя радість, і подарувати весь світ. Будь завжди хранима долею, нехай життя здається тобі казкою, частіше посміхайся і радій. Хай щастить тобі у всьому і живеться на світі без турбот. Я так хочу до твоїх солодких обіймах прожити все життя. Міцно здоров'я тобі, завжди гарного настрою та всього найкращого. Нехай удача завжди відкриває перед тобою двері, і буде в житті все відмінно.

***

З народженням на цій землі поздоровляю мою кохану! Нехай твоє почуття гумору не вичерпується, а оптимізм дозволяє подолати будь-які труднощі. Бажаю, щоб завжди оберігав тебе твій ангел-хранитель і дарував тобі своє заступництво. Коли ти народилася в цьому світ, всі зірки на небі, всі ангели в повітрі і всі квіти на землі кинулися подивитися на твоє чудове народження.

***

В день народження твій, мила дівчина наша, побажаємо тобі бути такою ж молодою, пустотливий, відчайдушної, яка ти є зараз! Бажаємо не поспішати дорослішати і ставати серйозною, будь завжди таким ніжним, бешкетною, хитрим кошеням! Але іноді не забувай випускати свої царапки! Нехай вороги тебе боятися як вогню! З днем народження, з четырнадцатилетием!

***

Моя кохана, ласкава і ніжна! Дозволь від усієї душі привітати тебе з Днем Народження! Нехай збудуться всі твої найпотаємніші мрії та бажання. Нехай удача завжди буде на твоєму боці! Хай сонце подарує тобі промінчик щастя, який буде висвітлювати твоє життя! Нехай моя любов оберігає тебе від усіх нещасть і бід! Я тебе дуже люблю!

***

Кохана! Сьогодні твій День народження. Це свято збере твоїх друзів, зблизить твоїх рідних. Але ніхто не в силах зрозуміти, як цей день я чекав. Мені хочеться зробити так, щоб твоє життя було просте і світлою. Щоб твій шлях був легким і радісним, щоб оточуючі тебе люди були іскрінні і добросердечны. Ти ніжна, немов ангел, і немає таких слів, які могли б описати почуття, яке закипає в моїх грудях, коли я бачу тебе. Ти – відображення найбільш світлих моїх почуттів і самих піднесених думок. Будь поруч, і я буду найщасливішою людиною. Якщо ти мені дозволиш... З Днем Народження!

***

Вітаю тебе з днем народження! Рубін, смарагд, топаз і діамант – жоден з них не зрівняється сьогодні з твоїми очима: їхнє сяйво так неймовірно, так чудово, що затьмарює будь-яке світило. Якщо є десь латаття такі білосніжні, щоб змагатися з ніжним кольором твоєї шкіри, то лише в райському саду! Мила моя, бажаю прожити довге щасливе життя! Нехай поруч з тобою буде турботлива, любляча сім'я і незліченну кількість друзів!

***

Ні один, навіть самий дивний квітка на Землі не зрівняється з твоєю красою. Тому в День твого народження, кохана, хочу побажати щоб твоя молодість тривала вічно. Щоб ти завжди осявала всіх своєю радістю, шармом, любов'ю і добротою.

***

Настав твій День Народження. Сьогодні ти з'явилася на світ, щоб зробити цей світ добрішим і прекрасніше. З твоїм приходом на землі стало більше світла і душевного тепла, а небо стало тепліше і вище. Там, у височині, місце тільки для самих прекрасних мрій. І одне з них – моє. Я мрію, щоб ти жила довго і щасливо, щоб твій дім був радісним притулком для втомлених друзів, щоб їжа, приготовлена своїми руками, була смачна і цілюща. Але нехай у твоєму домі знайдеться місце і для мого подарунка. Я хочу подарувати тобі твоє майбутнє – майбутнє, в якому всі, хто тобі близький і доріг, поруч з тобою, і немає такої сили, яка могла б порушити цей союз люблячих і поважаючих тебе людей. З Днем народження, кохана!

***

Джерело: wishguru.co.ua