Найкращі привітання з днем народження татові від дочки, сина


Найкращі привітання з днем народження татові від дочки, сина

Тато, хочу привітати тебе з Днем народження. Звичайно, я вже встигла вирости, але в той же час я все більше люблю тебе. Велике спасибі за дивовижну і щиру турботу, яку ти даруєш мені. Ти стільки корисного і особливого робиш для мене з самого дитинства. Завдяки тобі в чому я зуміла стати справжньою особистістю. Хочу побажати тобі захисту Господа, щоб ти жив довго і активно, міг зберігати віру в прекрасне майбутнє. Я готова, звичайно, завжди бути поруч тоді, коли виникне відповідна потреба. Улюблений татусь, вірю в те, що всесвіт подарує тобі багато шансів для того, щоб зробити ще додатковий крок до поставленим цілям, знайти додаткову опору. Ти – мій ідеал, адже у тобі так багато позитивних сторін характеру, що цього можна тільки дивуватися. Бажаю тобі зберігати такий гідний характер в кожній ситуації і при будь-яких обставин. З Днем народження!

***

З днем народження, тато. Бажаю, щоб як можна ближче були зірки виконання бажань і як можна далі від тебе перебували печалі і негоди. Тато, нехай цей рік зробить тебе тільки міцнішими, сильнішими, здоровішими, щасливіше і успішніше.

***

Таточку! Вітаю тебе з днем, радісним і важливим для всіх нас, – Днем твого народження! Нехай добро, турбота та любов, що ти віддаєш щодня всій нашій родині, повернуться до тебе з надлишком! А побажати я тобі хочу звершення всіх задуманих планів, довгих років життя і щастя!

***

Скільки ж потрібно сил і терпіння на велику родину! Наш тато завжди був головним у родині, адже він у нас – самий добрий, розумний і уважний, він - той самий чоловік, якому можна довірити таке маленьке, але важливе суспільство, як сім'я! З Днем народження, тато! Будь щасливий, живи довго, ніколи не болів, і хай здійсняться твої мрії!

***

Я ніколи не перестану дивуватися твоєму терпінню тату, твого прагнення до кращого, заради нас. Твоїй турботі про нас. Ти в мене просто знахідка. У тебе саме добре серце. Сьогодні, я від усього серця хочу привітати тебе з днем народження. І побажати тобі найкращого. Щоб всі твої плани, завжди реалізовувалися в життя. Всі мрії здійснювалися. Адже ти заслужив на саму прекрасну життя. Хай твоє серце не знає ні розчарування, ні образ. Нехай воно завжди буде теплим від доброти твоєї душі! Ти тато найдорожче, що є у мене. Прийми від мене ці привітання. І знай ти - кращий.

***

Ну що ж, прийшла і моя черга тат, привітати з черговим твоїм новим етапом життя! З Днем Народження! От і знову ти на рік мудрішими, дорослішими, але не старіше! Попереду тебе чекають серйозні рішення, відповідальність і все те, чого так бояться, коли переступають певну вікову межу! Не виключено, що часом у твоєму житті будуть простежуватися чорні смуги, але, батько, я сподіваюся, що у твоєму житті буде якомога менше! Я вірю, що такого яскравого людині, як ти, треба з гордістю подолати безліч перешкод і зробити стільки ж неймовірних відкриттів у своєму житті, і я бажаю, щоб твоє життя було настільки ж яскравою, як і ти сам! Довести в першу чергу собі, що все що тобі потрібно для щастя, ти зможеш створити власними силами! В будь-якому віці! Адже для справжнього чоловіка, вік не перешкода бути сильним!

***

Життя здається часом короткою, але нехай вона здасться тобі, рідний і улюблений батько, довгою, і нехай навіть нудною, але щастя хай буде поруч завжди! Ніколи не знай гір, і нехай твої близькі будуть з тобою все твоє життя! Удачі тобі, адже саме вона найчастіше грає найважливішу роль в долі людей!

***

Батько, прийми в свій день народження мої щирі побажання успіху! Адже успіх полягає в усьому: у деколи нелегкому шляху до щастя, у подоланні труднощів, у побудові любові і затишку, в саморозвитку та особистісному зростанні! І нехай моя синівська любов буде підтримувати тебе завжди, адже з підтримкою завжди легше йти по життю!

***

З днем народження, тато. Нехай життя складається з добрих знаків і щасливих випадків, нехай шлях до поставленої мети буде простим і легким, хай не буде гірких хвилин і образ, нехай серце завжди торжествує.

***

Ти – самий потрібний чоловік на великій планеті, ти всім доріг немов золотий червонець, ти гідний поваги до начальства, адже на тобі тримається вся робота фірми! Бажаю тобі, мій таточку, стрімко вбігти вгору по кар'єрних сходах і надовго утриматися на її вершині, не підхопив зоряну хворобу! З ювілеєм хочемо привітати тебе і побажати, щоб світ став цікавий і заграв для тебе всіма кольорами веселки!

***

Тато! Хочу привітати тебе з цим важливим днем і подією! День варто самий прекрасний, і дуже сонячний. Настрій я сподіваюся у тебе гарний! Нехай воно завжди залишається таким, і ніколи горе не увійде в твоє серце і дім! Бажаю самого міцного здоров'я! А також, довгих років життя!

***

Дорогий тато, сьогодні особливий день, адже твій день народження – це свято всієї родини. Дозволь, на правах твоєї улюбленої дочки, від щирого серця привітати тебе з таким чудовим подією. Нехай все в твоєму житті гаразд, нехай удача ходить за тобою тінню. Нехай твій особистий свято принесе тобі радість і чудовий настрій. Всіх благ тобі, мій рідний, благополуччя і мирного неба над головою. Нехай всі печалі забудуть назавжди твій адресу. Люби і будь завжди коханим. Нехай Господь оберігає тебе завжди.

***

З днем народження тебе, татусю! Я від усієї душі вітаю для мене самого близького і рідну людину. Татку, ти моя опора і захист з самого дитинства, ти чоловік, за яким я відчуваю себе, як за кам'яною стіною. Бажаю тобі всіх благ, великого щастя та міцного здоров'я. Папуль, я назавжди запам'ятаю тебе таким же веселим, добрим і ласкавим. Бажаю тобі довгих років життя і безмежного щастя!

***

Сьогодні твій день, батько, тому поспішаю внести свої вітання, і, сподіваюся, хоч трохи потішити тебе своїми словами! В першу чергу, звичайно, хочу привітати тебе з Днем Народження і побажати всього самого найкращого, більше яскравих фарб, посмішок, здійснених мрій, менше болю, образ та інших негараздів у нашому житті, які сміливо можна отруїти в самий дальній ящик, бажано, звичайно, про них не згадуючи! Справді вважаю, що ти дуже яскрава людина, особливий не тільки в своїх талантах, але і у всьому, до чого тільки доторкнеться рука твоя! Бажаю тобі успіхів в роботі, але нічого не буде без міцного здоров'я, не забувай піклуватися про себе, не забувай і про моральне здоров'я теж, це не менш важливо! Ти завжди зможеш знайти в нас підтримку, якщо відчуєш, що щось йде не так! В тобі все чудово, немає нічого такого, про що варто було б жалкувати або соромитися, і ми готові приймати тебе любим! Просто, будь ласка, люби, будь любимо, і будь щасливий!

***

Милий тато, може бути, ти колись мріяв про сина... А у тебе з'явилася я – і ти став улюбленим папулей. Я хочу, щоб кожен день багато-багато років ти посміхався. Нехай ніщо не змусить тебе сумувати, хай по твоїй щоці ніколи не пробіжить сльоза, нехай твоєї голови ще довго не торкнеться сивина... Я дуже тебе люблю і знаю, що ти любиш мене. Я завжди поруч з тобою – навіть якщо між нами сотні кілометрів. З Днем Народження, тато!

***

Татусю! Вітаємо тебе з Днем народження! Від усієї душі тобі бажаємо щастя і здоров'я, усмішок, бадьорості та сил! Щоб кожен день приносив тобі радість і тепло! Ми тебе дуже-дуже любимо!

***

Сьогодні день народження у мого найкращого, найдорожчого і самого неповторного батька! Я не зможу висловити тобі тато, всій моїй любові і вдячності, адже у мене просто не знайдеться потрібних слів! Адже для мене, просто нету дорожче людини! Ти мій Ангел Охоронець. Я бажаю тобі тато, щоб ти поменше сумував, і приділяв своїм мріям більше часу! Адже коли ти будеш щасливий, і я теж буду! З днем народження!

***

Тато! Вітаю тебе з Днем Народження! Бажаю плідної роботи і повноцінного відпочинку, реалізації всіх планів і виконання всіх бажань, богатирського здоров'я та бадьорого настрою! Знай, що ти завжди можеш розраховувати на підтримку своєї родини, адже ми тебе дуже любимо!

***

Сьогодні день народження у мого батька, чудового людини і справжнього чоловіка! Саме ти мені пояснив, що добре, а що погано, як жити і залишатися людиною, не втрачати сил йти до кінця, що головне в житті і що потрібно цінувати. Бути батьком – це важка робота, але ти впораєшся з нею відмінно. Нехай же твій позитив та життєва енергія ніколи не вичерпуються, а тільки прибувають з кожним новим днем народження!

***

Таточку! Іменинник наш коханий! Вітаємо тебе з новим роком життя, і бажаємо, щоб цей День Народження став для тебе початком хороших змін у всіх сферах життя! Бажаємо тобі бути щасливою, здоровою, коханою, обласканим, бажаним, задоволеним собою і своєю родиною! Щоб світло твого щастя, сліпив нам очі, щоб твої успіхи і досягнення кружляли нам голову! Бажаємо тобі, щоб нові ідеї розбурхували твоя уява, а можливості для їх реалізації з'являлися самим надихаючим чином! Подорожуй, твори і не переставай прикрашати наші сімейні будні різними фарбами! А ми обіцяємо додавати туди ще більше відтінків! Нехай твої думки завжди буду такими ж сильними і сповнені сенсу! Ти ведеш нас за собою, ти ведеш нас вперед, назустріч успіху і процвітання! Так нехай же твій крок за життя буде впевненим і твердим завжди!

***

Дорогий тато! В твій день народження, хочу зізнатися, що ти для мене еталон мужності і витримки. Все життя підтверджуєш це своїми вчинками. У них неймовірне терпіння і розсудливість. Так нехай у тебе завжди знаходяться сили йти вперед. Дякую за присутність поруч у важку хвилину!

***

Дорогий тато, я вітаю тебе з днем народження. Бажаю з кожним днем на крок наблизитися до мрії, бажаю з кожним ділом доводити свою майстерність і гідність, бажаю з кожним вчинком проявляти свою мужність і відвагу. Папа, хай в житті радує улюблена сім'я, хороша робота, вірні друзі і можливість бути щасливою людиною.

***

Бажаю, щоб ти, як і зараз, завжди був відмінній формі, такий же красивий, стрункий і бадьорий. Нехай тіло випромінює величезну силу твого духа твого терпіння, розуміння і великої любові до мами і нам, твоїм дітям. Хочу, щоб ніщо не затьмарювало гарного настрою, успіхи на роботі хай сприяють кар'єрному зростанню! Я тебе дуже люблю і хочу, щоб ти насолоджувався цією любов'ю в хороші дні, а в непогожі дні — спирався на мою любов і завжди відчував підтримку і розуміння!©

***

З днем народження, тато. Бажаю ніколи не відступати від свого і завжди вірити у свою удачу. Папа, ще бажаю тобі бойового духу, здоров'я з ніг до голови, везіння з півночі до півдня і зі сходу до заходу, щастя в кожному дні і благополуччя.

***

У тата сьогодні день народження від дочки прийми найкращі пожеланья щастя тобі, кохання та багато ніжності і тепла і нехай у серці завжди живе весна хай сонечко промінням завжди зігріває хай серце смутку не знає хай збудуться всі твої мрії й у житті хай буде багато краси!

***

Джерело: wish.co.ua