Привітання з днем народження дядька від племінниці, племінники не у віршах


Привітання з днем народження дядька від племінниці, племінники не у віршах

Дорогий мій дядьку, ти ростив мене з самого дитинства і став мені дуже близьким людиною. Так нехай в твій день народження доля піднесе тобі приємний сюрприз і подарує відмінне здоров'я, безліч вірних та справжніх друзів, а так само не забуде і про любов.

***

Будь-яке свято має на увазі під собою веселощі та щасливо проведені моменти. Зазвичай провести годину іменинник хоче так, щоб запам'ятати його і втримати у своїй голові довгий час. Коли годинник проб'є певний час, мені треба буде сказати своєму дядечкові про те, що в моїй душі так тепло від того, що він поруч. Хорошої людини за версту видно, ось що мені так сильно ощасливило. І настав час мені для тебе глаголить. Може мої слова і не будуть так тобі сильно приємні, але в будь-якому випадку вони корисні. Настанови мої полягають у тому, що ти незвичайна людина, але незважаючи на це потрібно намагатися у багато разів сильніше. Допомагай тим, хто цього потребує, оберігай тих, у кого немає захисту і просто продовжуй залишатися найкращою людиною. Прокручуй в думках те, що тобі важливо, і намагайся отримувати правильні відповіді на поставлені тобою відповіді.

***

Нехай цей день народження пройде яскраво, незабутньо і весело. Бажаю радості на довгі роки. Бажаю віри, надії і любові. Нехай всі твої мрії здійснюються і бажання виконуються. Від усієї душі та щирого серця щиро вітає тебе, улюблений дядько, твій племінник.

***

Улюблений дядько! Шалено хочу привітати тебе з Днем Народження і побажати вічної молодості та юнацького запалу, якими ти продовжуєш вражати своїх близьких на протязі багатьох років. Дякую тобі за той час, який ти приділяв мені, даючи корисні поради, іноді по-доброму жартуючи наді мною. Ти такий близький для мене, як вся наша родина, хоча бачимося ми, на жаль, набагато рідше. Удачі тобі у всіх сферах твого життя.

***

З днем народження, дорогий і улюблений дядько. Нехай ваше життя одягається в прекрасні і повітряні одягу. Нехай снігопадом вражень лягає на землю удача і приносить плоди любові.

***

У мене найкращий дядько на світлі, і в нього сьогодні День народження! Я вітаю тебе, дорогий дядько і бажаю тобі тільки всього найкращого і позитивного. Ти дуже багато чому мене навчив, за що я тобі безмежно вдячний. Я сподіваюся, що ти досягнеш всіх поставлених завдань, вирішити всі питання і, нарешті, вирушиш в кругосвітню подорож, щоб вивчити всі країни. Я бажаю тобі і твоїй родині благополуччя, взаєморозуміння, любові та радості. Нехай у вашому домі завжди будуть збиратися гості тільки за винятково гарним приводів, так і без приводу теж, тому, що ти вмієш влаштовувати справжні свята. Будь щасливий, здоровий, любимо і успішний. І нехай удача завжди переслідує тебе, відлякуючи всі негаразди.

***

Дорогою дядько, прийми наші вітання у цей святковий день. Нехай у твоєму серці вічно молодість живе, ще бажаємо здоров'я і успіхів на багато років вперед.

***

Коханий мій дядечко, з днем народження тебе! Хай твоя доля буде прихильною, нехай з радістю і успіхом приходить новий день, хай буде в твоєму житті щастя і любов, добрі друзі та люблячі люди. Бажаю бути оптимістом по життю з незгасною цілеспрямованістю і приголомшливою харизмою.

***

Улюблений дядько, вітаю тебе з святом — днем народження! Бажаю тобі чудового настрою, постійно зростаючого достатку і зростання капіталу. Надійних, вірних і відданих життєвих попутників, сімейного благополуччя і гори радості! Будь здоровий і задоволений!

***

Рідний дядько – це надійне плече, яке завжди поруч. Я, як твоя улюблена племінниця, від душі бажаю радіти навіть самим маленьким досягненням, не переживати про незначні невдачі. Ти досягнеш багато чого, і ми тобою будемо ще більше пишатися.

***

Дядько, я вітаю тебе з днем народження і бажаю щоденної порції щастя, міцних крил любові, безперервного припливу удачі, еліксиру вічної молодості і постійного статусу процвітання.

***

Нехай всі кажуть, що нереально багато про що мріяти, але ви цьому не вірте. Нехай ваші мрії рояться, як бджоли у вулику. Мрійте сміливо і нехай всі мрії здійснюються. З днем народження, дядько, вам всього доброго і вірного.

***

Дядечко мій улюблений, я сьогодні від всього серця вітаю тебе з днем народження і бажаю якомога довше залишатися молодим, сміливим і красивим, як зараз. Мені дуже пощастило, що у мене є такий цікавий, добрий і сильний родич - чоловік. Дядько (ІМ'Я) - ти просто супер! Бажаю тобі радіти життю і радувати нас спілкуванням з нами. Довгих років життя, здоров'я, удачі, оптимізму і фінансового благополуччя. Вітаю!

***

З днем народження! Бажаю стабільного доходу, миру в родині, гармонії в душі і, головне, здоров'я зайвим, воно ніколи не буває. Щоб ти завжди був радий тому, що в тебе вже є, але при цьому ніколи не переставав ставити перед собою великі життєві цілі. Нехай за пазухою тебе завжди гріє почуття любові, а улюблена буде надійною опорою в житті. Поглянь на світ свіжим поглядом, розвивайся, радій життю, будь щасливий, здоровий і любимо!

***

Вітаю з дивовижним і неповторним святом, З Днем народження! Завжди бери від життя те, що можна і дано. Адже життя, заново не переживеш. Люби завжди і будеш коханим. Нехай цей світлий і високий день, принесе тобі лише радість, успіх і здоров'я.

***

Дядько, милий і коханий, з святом тебе - з Днем народження! Сьогодні поспішаю тебе привітати щиро, тепло, від душі і побажати тобі багато благ, радості, задоволення, здоров'я, успіхів і захоплень. Будь неодмінно здоровий, веселий, нехай все в житті тобі приносить задоволення і щастя!

***

Доброго дня! До вас сьогодні на свято прийшла ваша племінниця! Я прийшла привітати вас з цим чудовим святом! З днем вашого народження! Нехай не бентежить вас розмір мого подарунка! Так головне – увага! Ще раз вітаю вас з днем народження! Бажаю вам щасливих моментів у житті!

***

Дядечко, якщо одного разу трапиться так, що, відпочиваючи де-небудь на Мальдівах, мої батьки не зможуть вчасно допомогти, ти завжди підставити надійне плече. Бажаю тобі радіти дрібним труднощів, які зроблять цікавою твоє життя і розважать тебе в низці суцільних успішних днів.

***

Дядько, дорогий, вітаю з Днем Народження! Бажаю бути тобі завжди повним ентузіазму, щедрим і добрим — яким ти і є. Бажаю з гордістю долати всі життєві перешкоди, займатися собою, любити сім'ю і свою роботу. Спасибі тобі за підтримку і розуміння.

***

Чудова людина, дорогий мій дядьку, я вітаю тебе з днем народження і хочу побажати великих висот успіху, неймовірних почуттів любові і приголомшливих відчуттів щастя. Дядько, хай крутиться Земля, забезпечуючи для тебе удачу в кожному дні і силу в кожному слові.

***

Любов допомагає нам досягати поставлених цілей. Мрія стає реальністю, коли над нею працюєш кожен день. Найменші зусилля зближують нас з успіхом. Дядечко, нехай невдачі будуть для тебе тільки стимулом. Нехай низка хороших подій буде нескінченною. Нехай труднощі роблю тебе сильнішим. Зі святом тебе!

***

Дядько, вітаю тебе з днем народження! Бажаю тобі радості, сміливості, щирих людей в оточенні, сімейного затишку, щоденного благополуччя та успіхів у праці. Бажаю чути лагідні слова, відчувати свою необхідність і важливість, бути молодим, сміливим і безмежно щасливим!

***

Дорогий дядьку! Бажаю тобі величезних висот у житті, досягнення поставлених цілей і щоб все лихе йшло в бік. Нехай будинок завжди залишається рідним місцем, дружина і діти радують, надихають, бережуть і завжди підтримують. Міцного здоров'я, відмінного настрою і великого запасу сил, енергії та позитивних емоцій. З днем народження!

***

Бажаю дядькові я улюбленого, рідного і доброго, щоб все у твоєму житті було прекрасно, щоб раділо ваше серце від любові і від ніжності, щоб крутилася голова від відвертих слів улюбленої тітки! У твій день народження хай геть пронесеться вітер зла, образи і проблем, не залишивши сліду в душі! Зі святом!

***

Ульотний дядько мій, твої харизма і чарівність притягують душі. Ти прикрашаєш землю тією любов'ю, яка розливається навколо тебе. З днем народження, і нехай будь-яка задача буде тобі по плечу, навіть винайти вічний двигун!

***

Багато випадки в житті відбуваються зовсім несподівано. Ось чому завжди потрібно бути готовим до всього. Такі слова можуть здатися занадто різкими, але насправді вони дуже важливі. Зараз день іменин мого дядька, і мені так хочеться, щоб він зміг все зрозуміти, щоб я йому не сказав. Знаєш дядько, з кожним роком ми дорослішаємо, при цьому зовсім не залишається молодими. Ось чому треба за той короткий час встигнути зробити безліч справ. Також варто спробувати зробити життя щасливим не тільки свою, але й життя оточуючих людей, адже так буде набагато краще. І наостанок, коли часу майже зовсім не залишиться, я просто скажу про те, що сильно тебе поважаю і хочу, щоб ти вибрав правильну дорогу, яка не зможе привести тебе ні до чого поганого. Ось як-то так. Будь завжди щасливим.

***

Джерело: pobazhator.com.ua