Привітання з днем народження сестрі від сестри, від брата, молодшої, старшої своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження сестрі від сестри, від брата, молодшої, старшої своїми словами, українською мовою

Хочу, щоб в День народження, сестра, ти зігрілась теплом сердець наших, напилася наших добрих думок і прекрасних побажань! Зарядилася впевненістю і позитивною енергією рідних, близьких і друзів на весь наступний рік! Ми бажаємо Тобі тільки щастя, удачі і везіння!

***

Дорога сестричка! Хоч ти ще зовсім дитина, хочу тобі від душі побажати зустріти на своєму шляху тільки сумлінних і порядних людей, а також навчитися відокремлювати головне від другорядного і завжди йти за своєю мрією! З Днем народження!

***

День Народження – це привід ще раз сказати дорогій людині «я люблю тебе». А як це важливо чути жінкам! Сестричка, мила, я хочу побажати тобі, щоб не тільки у дні свят та урочистостей, але і прості, часом, сумні і дощові дні свого життя ти відчувала всім своїм єством любов і турботу дорогих і близьких тобі людей. Нехай твоє серце буде, немов вкутане теплим шарфом від будь-яких стуж і від будь-яких морозів. Адже коли поруч близькі друзі, рідні та кохані люди, всі перешкоди і всі неприємності стають просто літнім дощиком, після якого неодмінно з'являється веселка! Я люблю тебе, моя дорога і тебе бажаю справжнього жіночого щастя, теплого сонечка в душі, міцного здоров'я, вірних друзів і яскравих, незабутніх моментів!

***

Сестра! Ти чудова дівчина, відмінна господиня, приблизна дочка. У цей самий головний день в житті, хочу тобі побажати зберегти на довгі роки свою красу і чарівність. Нехай від женихів не буде відбою, і життя буде горіти як яскравий святковий феєрверк! Бажаю, щоб у тебе завжди були кошти і час на найкращі салони краси і на самі модні бутіки. Нехай вечірки та концерти приносять невимовну радість, де ти завжди будеш номер один! Нехай тобі часто дарують квіти, а шоколад і тістечка ніколи не зіпсують фігуру.

***

Сестричка, я вітаю тебе з днем народження і хочу побажати завжди вдало в житті поєднувати особисті справи і улюблену роботу, цікаві ідеї і успіх кожного дня. Сестричка, нехай для твоєї краси і доброго серця у цьому світі буде особливе місце, нехай у тебе завжди все виходить, нехай на твоїй вулиці завжди буде свято.

***

Дорога моя сестра, я вітаю тебе з Днем Народження, і в цей прекрасний і особливий день хочу побажати тобі щастя вселенського масштабу. Нехай у тебе завжди буде цілий океан бажань і мрій, адже це дуже важливо! Нехай буде величезне море хороших новин і приємних зустрічей. Нехай у твоєму житті спадають десятки водоспадів любові, пристрасті, чудових емоцій, радості. Нехай протікають крізь твоє життя річки бурхливих, красивих і пронизливих зізнань, душевних теплих слів. Нехай, то і справа, поблискує, то тут, то там, струмочок дзвінкого, іскристого, солов'їного сміху. І блакитне, прозоре озеро неймовірних і дуже приємних сюрпризів. Нехай буде чаша до країв повна успіхом, удачею й успіхом. А ось помилок я тебе бажаю маленьку крапельку, нехай буде мало, але без них нікуди. Помилки це наш досвід. Я люблю тебе сестричка, будь щаслива, з Днем Народження!

***

День народження - це той самий свято, який змушує наші серця битися в швидкому серцебитті. Так, кожна людина любить відчувати саме такі почуття, ось чому всі ми намагаємося святкувати день варення. І зараз моя сестра також відзначає своє свято. Так, як вона надає йому занадто велике значення, вона намагається робити все для того, щоб домогтися успіху. Ось чому зараз мені так сильно хочеться сказати тобі про те, що ми любимо тебе і без великого святкового столу. Так що краще приділити трохи більше уваги нам. І знаєш, сестричко, ти завжди була для мене рідною людиною, який завжди готовий допомагати і приходити на допомогу, якщо хтось відчуває себе не дуже добре. І наостанок, я попрошу тебе ніколи ні для кого не змінюватися. Залишайся такою людиною, якою ти є, і тоді тобі насправді не доведеться ні про що переживати.

***

Сестричка, Вітаю тебе з твоїм особистим святом! Я знаю тебе вже багато років, і чесно кажучи, ти самий сонячний, яскравий, красивий, добрий і турботливий чоловік, якого я коли-небудь зустрічала. Нехай посмішка ніколи не залишає твоє обличчя, щастя не обходить тебе стороною, а всі мрії виконуються моментально. З днем народження!

***

День народження – прекрасне свято. І неважливо, скільки вам років, ми всі сподіваємося на чудо. Мила сестричка, прийми найщиріші привітання з самим урочистою подією року. Хай неодмінно збудуться всі твої заповітні бажання, нехай новий день буде краще, ніж вчора. Усмішок тобі, сестричко, гарного настрою і всього найкращого. Будь завжди господинею своєї долі, нехай життя здається теб6е малиною. Нехай сім'я завжди живе в достатку і благополуччя. Хай добрий ангел береже тебе.

***

Мила моя сестричка, з днем народження! Нехай твій шлях буде усіяний особливому сортом троянд без шипів. На цьому шляху зустрічаються особливо чудові люди. Нехай збуваються твої самі кришталеві мрії. І нехай твій дзвінкий сміх прикрашає кожен день. Вітаю, рідна!

***

Дорога, скільки б років не промайнуло, я завжди пам'ятаю про тебе. Навіть на відстані. І бажаю в твій День народження процвітання, щастя, радості! Хай навколо тебе пурхають, немов яскраві метелики, ніжні посмішки! Нехай далека зірка завжди освітлює твій шлях! Хай з неба на тебе зійде таке благоденство, що ти навіть сама поразишься своєму везінню!

***

Кохана сестричка! Прийми мої щирі вітання з днем народження! Я вдячна тобі за розуміння, щирість, за незамінну сестринську любов! Нехай твоя доля буде світлої, повної надій, що збулися. А так само бажаю справжнього жіночого щастя, море нових вражень і феєрверк позитивних емоцій!

***

Сестричка мила моя. Ти — самий мій рідний, близький, улюблений чоловічок. Від душі вітаю тебе з днем народження. Бажаю тобі: не хворіти, не старіти, завжди залишатися такою ж чарівною і життєлюбний. Тепла тобі, радості, щастя і везіння у всьому!

***

Мила сестричка, як добре, що ти у мене є. Ти моя найближча рідня. Тільки тобі я можу довірити свої таємниці, або просто поплакатися в жилетку. Сьогодні ти відзначаєш своє особисте свято. Від усієї душі вітаю тебе і бажаю всього самого найкращого. Хай сонечко подарує тобі промінчик щастя, а всі негоди розвіє туман. Нехай удача вибирає тільки тебе. Міцного здоров'я тобі, побільше посмішок і гарного настрою. Нехай всі будні стануть для тебе святом, нехай буде довгою і красивою твоє життя.

***

Сестра, з днем народження! Впевнено крокуй по землі, відчувай свою унікальність, відкривай вітру простір душі, дозволяй світла надихати тебе, літай разом з метеликами влітку, распускайся з квітками по ранку, прокидайся разом з внутрішнім сонцем і відчувай насиченість життєвих сил. Нехай вічність буде колискою для твого існування. Люблю, ціную, пишаюся! Будь щаслива!

***

Сестричка, ти немов яскравий вогник світиш мені в темряві і зігріваєш в холод мою душу. Ти наповнюєш моє життя радістю і добротою. Хочу побажати в День народження, щоб твоє добре серце завжди було наповнене любов'ю, щирістю і щастям. Щоб все життя було веселе, яскраве, немов на небі веселка.

***

Мила і люба сестра, кохана моя, як же хочеться тебе привітати з стоячою святом, з Днем народження, вибрати найпотаємніші побажання, які можуть реалізуватися в житті. Знаєш, я вірю в те, що ти обов'язково станеш справді щасливою, зумієш досягти поставлених завдань і виправдати те, на що розраховують твої близькі люди. Бажаю тобі приємного і яскравого свята, численних сюрпризів і розуміння того, наскільки прекрасною буває життя. Рідна моя, я хочу, щоб ти обов'язково зуміла досягти всього, про що мрієш, щоб тобі це дозволила доля. Бажаю радості і щастя, тепла і любові. Життя неодмінно повинна бути прикрашена тільки самими щирими емоціями і кращими подіями. Нехай Господь допомагає тобі. Бажаю виконання навіть заповітних мрій, адже тільки в цьому випадку ти можеш бути найщасливішою у всьому світі.

***

Сестричка, з днем народження! Хочу, щоб твоє життя було сповнене радістю, світлом, радістю, добротою і теплом. Нехай кожен прожитий день буде яскравим і незабутнім. Ще бажаю тобі величезної любові і щастя. Ти розумниця і красуня, ти обов'язково досягнеш всіх поставлених цілей і здійсниш свої заповітні мрії....

***

Сестричка, з днем народження! Будь прекрасна, кохана, бажана, чарівна і приваблива. Нехай мрії збуваються, чоловіки закохуються, гардероб регулярно поповнюється. Здоров'я, успіхів, посмішок, веселощів тобі. І знай, що ти завжди можеш покластися на свого брата. Я тебе люблю!

***

Ми подорослішали, але ти раніше мені ближче всіх сестричка! Пливи по хвилях життя, як гордий вітрильник. Ворогів без пощади, бери на абордаж, а з коханою перетворюйся в ласкаво урчащую тигрицю. Нехай дружба буде щирою, вино хмільним, сльози солодкими, шеф розуміючим. А я завжди поруч, щоб підтримати, і радіти твоїм успіхам!

***

Твої очі випромінюють добро і натхненність, ти завжди дивишся в далечінь, неначе там бачиш щось незвичайне і невидиме погляду інших... Сестричка, бажаю тобі здійснення всіх твоїх чарівних мрій, відчуття щастя і гармонії, щирою, ніжною і натхненної любові! З Днем народження!

***

Тільки тобі я сьогодні адресую всі ці рядки, тільки для тебе сьогодні пишу ці слова. Адже ти сестра моя старша, значиш для мене дуже багато. Я подарую тобі сьогодні, самий справжній шматочок щастя. Нехай Господь допомагає тобі у житті, не кидає у важкі моменти. І я не кину тебе. Готова я сестра з тобою розділити всі гіркі моменти. З днем народження тебе.

***

Я від усього серця вітаю найгарнішу, найщирішу і найкращу жінку з Днем Народження! Будь завжди такою ж карколомної, чарівною і неймовірно мудрою! Бажаю тобі відмінного здоров'я, безмежного успіху і, звичайно, жіночого щастя. Я так хочу, щоб ти була по-справжньому щаслива, а твої прекрасні очі ніколи не знали сумуй! Веселися, люба, це твій день! Зі святом!

***

Сестричка, завжди будь кохана і щаслива! Нехай тебе частіше балують доля і удача! Привабливість і чарівність притягують погляди, посмішка зачаровує! Люди милуються тобою і з задоволенням спілкуються!

***

Сестричка, з днем народження тебе! Будь приголомшливою, чарівною, розумною, красивою, коханою, потрібною і важливою. Нехай всі твої плани складаються, ідеї втілюються в життя, а життєві сюрпризи будуть тільки приємними. Великого тобі щастя!

***

Джерело: happybirthday.co.ua